آیا مغز متفکر LG G3 را پروسسور Snapdragon 801 تشکیل می دهد؟

آیا مغز متفکر LG G3 را پروسسور Snapdragon 801 تشکیل می دهد؟
  • 1393/2/27
  • سهیل دارائی
  • 1

پرچمدار جدید برند ال جی هم چنان خبر ساز است ! چند روز مانده به رونمایی رسمی از اسمارت فون نوظهور LG G3 ، گمانه زنی ها برای مشخصات فنی منتسب به این پرچم دار شروع شده است.

در ادعایی کاملا عجیب از سوی یکی از منابع مطلع، حتی گفته شده بود که ال جی قصد دارد در این پرچم دار از پردازنده Snapdragon 805 بهره ببرد! حال اطلاعات تازه ای از شخصی به دست رسیده است که ادعا می کند با این اسمارت فون کار کرده است و طبق ادعای این شخص، LG G3 دارای پروسسور Snapdragon 801 است. کار به همین جا ختم نشده و ظاهرا این شخص تمامی مشخصات فنی دیگر این پرچم دار را لو داده است!

Capture

بر طبق اطلاعات لو داده شده توسط این شخص، اسمارت فون نوظهور LG G3 دارای نمایشگری 5.5 اینچی از نوع IPS است که رزولیشن تصویری معادل 2,560 در 1,440 پیکسل دارد. گفتنی است این پرچمدار از سه گیگابایت حافظه رَم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بهره می‌برد. قابلیت پشتیبانی از اسلات میکرو SD نیز جهت افزایش حافظه ذخیره سازی در این اسمارت فون تعبیه گشته است.

اسمارت فون LG G3 با وجود کسب گواهی نامه IP67 ، ضد آب و ضد گرد و غبار می باشد. تصاویری که از این اسمارت فون لو رفته است حکایت از وجود کاور محافظ با شیاری به شکل دایره می دهد. گویا ال جی طرح مستطیل شکل نسل قبل را کنار گذاشته است و در این پرچم دار به سراغ طرح دایره ای شکل رفته است.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *