به زودی عمر Samsung Hub به سر می رسد!

به زودی عمر Samsung Hub به سر می رسد!
  • 1393/2/27
  • سهیل دارائی
  • 0

بی شک هر تبلت و اسمارت فون سامسونگی، اپلیکیشن Samsung Hub را به خود دیده است. هدف سامسونگ از طراحی این اپلیکیشن رقابت با Google Play Store بود و در اصل سامسونگ قصد داشت بتواند در زمینه هایی چون بازی، کتاب، موسیقی و … رقیبی خوب برای Google Play Store باشد. البته به نظر Samsung Hub هیچ گاه نتوانست روی دست Google Play Store بلند شود و موفقیت چشمگیری داشته باشد.

Samsung-Hub

آقای Philip Berne  که سمت مدیر بازاریابی رسانه ای سامسونگ را یدک می کشد، درآخرین اظهارات خود اذعان داشته است که دیگر امیدی به Samsung Hub نیست و Samsung Hub عمر خود را کرده است و به زودی کنار گذاشته خواهد شد. شاید ماجرا به زمان عرضه دو محصول جدید سامسونگی ، یعنی Samsung Galaxy NotePRO و Galaxy TabPRO بر می گردد که در آن زمان کمپانی گوگل تغییر سیاست داد و به طور جد با اپلیکیشن‌ هایی که در رقابت با اپلیکیشن‌ های گوگلی بودند برخورد کرد.

پیش بینی می شود کنارگذاشتن Samsung Hub از سوی سامسونگ خواسته کمپانی گوگل باشد. اگر محصولات جدیدی سامسونگی را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که دیگر به صورت پیش فرض روی آن ها اپلیکیشن مخصوص Samsung Hub نصب نشده است. همچنین Philip Berne مدعی شده است که سامسونگ همینک زمانی قطعی را جهت بازنشسته کردن Samsung Hub اعلام نکرده است.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *