Samsung Galaxy S5 Prime ، یک قدم تا واقعیت!

Samsung Galaxy S5 Prime ، یک قدم تا واقعیت!
  • 1393/2/28
  • سهیل دارائی
  • 0

سامسونگ در تازه ترین سیاست خود پس از عرضه پرچمدار جدیدش، قصد دارد نسخه بهبود یافته‌ای از آن را با نام تجاری Samsung Galaxy S5 Prime روانه بازار نماید. عده ای این تصمیم سامسونگ را احساس خطر در برابر رقبایش ، یعنی برند ال جی می دانند چرا که رفته رفته به رونمایی از پرچمدار جدید ال جی، یعنی LG G3 نزدیک می شویم. شاید سامسونگ قصد دارد تا با عرضه این نسخه بهبود یافته از پرچمدار خود، از مهمترین رقیبش عقب نماند.

Capture

حال بد نیست به معرفی مشخصات فنی احتمالی Galaxy S5 Prime بپردازیم. سامسونگ در این نسخه بهبود یافته از گلکسی اس 5، از نمایشگری 5.2 اینچی استفاده کرده است که رزولیشن تصویری معادل 1440x 2560 پیکسل دارد. جالب است بدانید که در این اسمارتفون، خبری از وجود پردازنده Snapdragon 801 نیست و مغز متفکر Samsung Galaxy S5 Prime را پردازنده quad-core Snapdragon 805 تشکیل می دهد.

چیپ گرافیکی Adreno 330 که در اسمارت فون گلکسی اس5 به کار رفته بود در این نسخه به چشم نمی خورد و چیپ گرافیکی Adreno 420 جایگزین آن شده است. گفتنی است که  Galaxy S5 Prime  برخلاف گلکسی اس5 که حافظه رَمی دو گیگابایتی دارد، دارای حافظه رَم سه گیگابایتی است.

Capture

با این همه تغییر سخت افزاری در این نسخه بهبود یافته، سامسونگ باز هم راضی نشده است! جهت جلب رضایت کاربران این بار سامسونگ از بدنه های پلاستیکی دل کنده و به سراغ آلومینیوم رفته است. طبق اخبار به دست آمده، اسمارت فون Samsung Galaxy S5 Prime قرار است با بدنه ای از جنس آلومینیوم روانه بازار گردد. شاید بهتر بود سامسونگ از ابتدا پرچمدار خود را با این مشخصات فنی و با این جنس بدنه عرضه می کرد تا کار به طراحی و عرضه نسخه بهبود یافته آن نکشد.

Capture

حال اگر شما صاحب اسمارت فون گلکسی اس5 باشید، آیا با وجود این که این اسمارت فون را به تازگی تهیه کرده اید، تمایلی برای عوض کردن آن با نسخه بهبود یافته Samsung Galaxy S5 Prime دارید؟!

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *