سلام کورتنا به ویندوز! ویندوز به زودی صاحب دستیار صوتی کورتنا ویندوز فون خواهد شد

سلام کورتنا به ویندوز! ویندوز به زودی صاحب دستیار صوتی کورتنا ویندوز فون خواهد شد
  • 1393/2/28
  • سهیل دارائی
  • 0

نسل جدید دستیار صوتی کورتنا که به همراه ویندوز فون 8.1 معرفی شد حالا قرار است پای خود را به ویندوز لپ تاپ ها و کامپیوترهای شخصی نیز باز کند و مهمان آن ها باشد. جالب است بدانید که به تازگی مایکروسافت یک آگهی استخدامی منتشر کرده است که نشان می‌دهد ازن شرکت به دنبال مهندسینی مجرب جهت برنامه نویسی های لازم برای نسل بعدی دستیار صوتی کورتنا است.

با توجه به استارت موفق دستیار صوتی کورتنا در ویندوز 8.1، مایکروسافت مترصد آن است که هر چه زودتر این دستیار صوتی را به پی سی ها آورد، یقیناً مایکروسافت برای این دستیار صوتی برنامه هایی گسترده و هدفمند دارد.

بی شک این دستیار صوتی باید آن قدر تقویت شده باشد که بتواند در کنار دو رقیب سرسخت خود یعنی Google Now و Siri اپل به رقابت بپردازد و حرفی برای گفتن داشته باشد. یکی از نکاتی که مایکروسافت در دستیار صوتی کورتنا روی آن مانور می دهد، اضافه شدن آپشن یاد آوری دقیق قرار ملاقات‌ های کاربر است.

Capture

باتوجه به متن آگهی استخدامی مایکروسافت و این که مایکروسافت صراحتا اعلام کرده که قصد دارد تجربه کورتنا را به ویندوز اضافه کند، نمی توان این خبر را در حد شایعه دانست و به نظر می رسد که تصمیم مایکروسافت جدی است و این کمپانی عزم خود را جزم کرده تا دستیار صوتی کورتنا را مهمان ویندوز پی سی ها و لپ تاپ ها نماید.

» منبع : cnet «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *