بلک‌بری Z3 در اندونزی با استقبال گرم خریداران روبه‌رو شد

بلک‌بری Z3 در اندونزی با استقبال گرم خریداران روبه‌رو شد
  • 1393/2/29
  • بهراد جاود
  • 0

بلک‌بری Z3 شروع بسیار خوبی در اندونزی داشته است. این دیوایس که در پی قرارداد همکاری 5 ساله بلک‌بری با فاکس‌کان، محصول مشترک فاکس‌کان و بلک‌بری به حساب می‌آید، در جاکارتا به طور کامل به فروش رسیده است. بلک‌بری در تبلیغات تلویزیونی این دیوایس را بارها تبلیغ کرده است و مرکز خرید سنترال پارک این شهر را به یک فروشگاه بزرگ بلک‌بری Z3 تبدیل کرده. بلک‌بری همچنین یک شمارشگر هم در این پارک قرار داده که تعداد Z3‌های فروخته شده در آنجا را به نمایش می‌گذارد. تا کنون بیش از 1250 واحد از این دیوایس در سنترال پارک جاکارتا به فروش رسیده است.

BlackBerry Z3

تحت قرارداد اخیر بین بلک‌بری و فاکس‌کان، شرکت فاکس‌کان کار طراحی، ساخت و ذخیره مدل‌های تازه وارد دیوایس‌های بلک‌بری برای بازارهای نوظهور را انجام می‌دهد. بلک‌بری هم سیستم عامل و نام خود را به دیوایس اضافه می‌کند. مدیرکل بلک‌بری، جان چن گفته که چهار مدل جدید هم در دست ساخت هستند که در بین آنها بلک‌بری کلاسیک هم هست. بلک‌بری کلاسیک یک دیوایس با صفحه نمایش بزرگ لمسی مجهز به صفحه کلید QWERTY، ترک‌پد و کلیدهای عملیاتی است.

بعد از بلک‌بری جاکارتا، ما روی 3 یا 4 مدل جدید از بلک‌بری کار خواهیم کرد. بله در این مدل‌ها کیبورد هم به کار رفته و یک مدل هم بدون کیبورد و تمام لمسی است.

جان چن – مدیرکل بلک‌بری

مرجع: phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *