پاک کردن تمام مسیج های فیس بوک با یک کلیک!

پاک کردن تمام مسیج های فیس بوک با یک کلیک!
  • 1393/2/31
  • زهرا معبودی
  • 1

شبکه های اجتماعی نظیر شبکه بزرگ فیس بوک روز به روز دارای طرفداران بیشتری می شود، به طوری که هر فردی که بشناسید یک شناسنامه دارد و یک کارت ملی و یک اکانت فیس بوک! و این حقیقتی است که در بین مردم ما هم رواج پیدا کرده است.

خاصیت فیس بوک این است که افراد می توانند برای دیگران مطالب و محتوایی را ارائه دهند، و از طرفی هم می توانند، به راحتی با دیگران در ارتباط باشند، این رابطه از طریق چت روم یا سرویس چت فیسوک فراهم است. شما به عنوان یک کاربر می توانید هم با کسانی که با آن ها در دوستی هستید چت کنید و هم با غیره.

اما بعد از مدتی شاید متوجه بشوید که لیست چت شما بسیار زیاد شده است و به طوری که اگر بخواهید برای پاک کردن، هر کدام از چت ها از دکمه ضربدر کنار آن استفاده کنید، وقت شما بسیار زیاد گرفته می شود و خودتان هم خسته می شوید. این روال بلند را برای شما تعریف کردیم تا بتوانید به اهمیت افزونه ای که امروز برایتان معرفی می کنیم پی ببرید.

یکی از توسعه دهندگان افزونه های فایرفاکس اخیرا با ساخت برنامه ای برای شخص خودش، توانسته بود تمام مسیج های فیس بوک را پاک کند. George Piskas اگر چه این برنامه را برای استفاده شخصی خود ساخته بود اما بعد از اینکه دید این برنامه برای بسیاری از افراد ضروری است آن را به رایگان منتشر کرده است.

برنامه ای به نام Facebook – Delete All Messages توسط این توسعه دهنده ساخته شده که به راحتی روی مرورگر شما نصب می شود و بعد از این دیگر شما نیازی نیست که بخواهید، مرورگر را ریست کنید، کافیست به صفحه فیس بوک خود بروید و یکبار کلید کنترل +F5  را بزنید تا صفحه فیس بوکتان رفرش شود.

بعد از این روی مرورگر دکمه ای شبیه به عکس زیر را مشاهده می کنید:

Facebook - Delete All Messages

با کلیک بر روی این گزینه می توانید وارد مرحله بعد شوید:

Facebook - Delete All Messages

و بعد از OK  کردن :

Facebook - Delete All Messages

و این گونه تمام مسیج های شما با یک دو کلیک پاک خواهند شد.

این افزونه خوشبختانه هم برای مرورگر گوگل کروم و هم فایرفاکس تولید شده که می توانید از لینک های زیر آن ها را نصب کنید

برای نصب افزونه Facebook – Delete All Messages برای گوگل کروم کلیک کنید.

برای نصب افزونه Facebook – Delete All Messages برای فایرفاکس کلیک کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *