سرفیس پرو 3 مایکروسافت، یکی از بهترین تبلت‌های بازار

سرفیس پرو 3 مایکروسافت، یکی از بهترین تبلت‌های بازار
  • 1393/2/31
  • سهیل دارائی
  • 1

surfacepro3inline

کنفرانس شهر نیویورک برای علاقه مندان سرفیس های مایکروسافت با معرفی جدیدترین سرفیس این کمپانی، یعنی Surface Pro 3 همراه بود. مدیرشاخه سرفیس های مایکروسافت، Panos Panay فردی بود که رسما مراسم رونمایی از این سرفیس نوظهور را آغاز کرد و در جریان برگزاری آن، اطلاعات جالبی از سرفیس پرو 3 برای حاضران نقل کرد. طبق اظهارات او، Surface Pro 3 تنها 9.1 میلی متر ضخامت دارد.

DSC_1310_verge_super_wide

آن چه که بیش از پیش در این مدل سرفیس خودنمایی می کند کیفیت ساخت بسیار بالا و سخت افزار کاملا قدرت مند به کار رفته در آن است. نمایشگر استفاده شده درسرفیس پرو 3، نمایشگری 12 اینچی است. این نمایش گر سایز بزرگ می تواند رزولوشن تصویر 2160 در 1440 پیکسل را برای کاربر به ارمغان آورد.

یکی از برجسته ترین ویژگی های دیگری که در سرفیس پرو 3، می توان به آن اشاره داشت وزن کم آن است. چرا که این مدل سرفیس در قیاس با نسل قبلی خود 100 گرم کاهش وزن داشته و اکنون، وزنی معادل 800 گرم دارد. مایکروسافت بر روی اسپیکر های این سرفیس جدید هم بهبود هایی انجام داده است و صدای حاصل از آنها نسبت به اسپیکرهای سرفیس نسل قبل، 40 درصد بلندتر شده‌ است.

دکمه استارت نیز از قسمت پایین به سمت راست نقل مکان کرده است. گویا جنس بدنه این سرفیس نوظهور از آلیاژ منیزیم است و رنگ اصلی بدنه آن نقره ای رنگ است که حاشیه ای سیاه رنگ آن را فرا گرفته است.

DSC_1217_verge_super_wide

جالب است بدانید که مایکروسافت در این سرفیس جدید از آخرین نسل پروسسور (پردازنده) اینتل Core i7 ، استفاده نموده است. یکی از قابلیت های مهم و کاربردی این سرفیس جدید تعبیه پورت استاندارد USB 3.0 است. بی شک این قابلیت برجسته و مهم می تواند حسابِ سرفیس پرو 3 را از تبلت های دیگر موجود در بازار سوا کند!

گفتنی است که این سرفیس نوظهور ، به همراه یک پایه مخصوص (  Kickstand ) عرضه می گردد که می تواند سه زاویه برای راحتی کار با آن را به کاربر ارائه دهد.Type Cover یا همان کاور کیبرد دار نیز در این نسل باریک‌ تر شده است.

DSC_1377_verge_super_wide

سیستم عامل پیش فرض ، ویندوز 8.1 کامل مایکروسافت است که با بهبودهای فراوان و سازگاری های بی نظیری روی این سرفیس جدید قرار گرفته است.مایکروسافت برای راحتی کاربران خود در این سرفیس از ویژگی split-screen (استفاده هم‌ زمان از دو اپلیکیشن) نیز استفاده کرده است.

DSC_1394_verge_super_wide

سرفیس پرو 3 مجهز به قلم دیجیتالی ای است که طراحی بی نظیری دارد و شما با فشردن دکمه تعبیه شده روی آن می توانید سرفیس خود را روشن کنید و اپلیکیشن یادداشت را اجرا نمایید!  اپلیکیشن OneNote  در سرفیس و هم در فضای ابری OneDrive مایکروسافت شما را بیش از پیش در ذخیره سازی اطلاعات و یادداشت های خود کمک خواهد کرد.

DSC_1443_verge_super_wide

» منبع : خلاصه ای از theverge «

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. ن این سرفیس رو از دیجی کالا خریده بودم شارژش نهایتا ۳ ساعت میرفت پس فرستادم دیجی کالا گفتن که مشکلی نیست بهشون گفتم از من سه ساعت میره شما گفتید ۹ ساعت گفتن که اون در حالت فیلم دیدن و وای فای خاموش باشه و نور صفحه کم هست بهشون گفتم پشتش داغ میکنه تا دمای ۴۲ درجه گفتن تا زمانی که داغی باعث هنگ کردن و و خاموش شدن نشه مشکلی نداره دوستان گفتم در جریان باشید و با این زمینه سرفیس رو از دیجی کالا بخرید عکس های صحبتام هم ضمیمه شد
    تویه دیجی کالا هم نظر دادم تایید نکردن نظرم رو …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *