صدای پای HTC One جدید !

صدای پای HTC One جدید !
  • 1393/3/1
  • سهیل دارائی
  • 0

گویا برند تایوانی اچ تی سی آستین های خود را بالا زده است تا نسخه ای قوی تر از HTC One M8 را طراحی و روانه بازار نماید. اکانت توئیتری معروف evleaks در تازه ترین اقدامات خود یک تصویر متحرک (با پسوند GIF) از نسخه جدید و قدرتمند HTC One M8 تهیه کرده است که با نگاه به آن به شمای کلی و 360 درجه ای این اسمارت فون نوظهور پی خواهیم برد.

برجسته ترین تغییر ایجاد شده در HTC One M8 ، دوربین آن است که گویا از نسل های قبلی خود بهتر شده است. البته بر طبق اطلاعات لو رفته از این اسمارت فون باید خاطر نشان کرد که دوربین ثانویه Camera Duo نیز همچنان به قوت خود پابرجاست و اچ تی سی از این دوربین ثانویه در این نسخه بهبود یافته نیز استفاده خواهد کرد.

HTC

در ابعاد ظاهری این نسخه بهبود یافته نیز تغییراتی رخ داده است و این اسمارت فون با ابعادی بزرگ تر در قیاس با نسل های پیشین خود طراحی شده است. همچنین طراحان اچ تی سی در طراحی بدنه آن الگوی فلت بودن (مسطح بودن) را رعایت کرده اند. گویا به منظور جذب گرمای تولید شده سخت افزار درونی و همین طور بالابردین کیفیت ساخت و ضریب آسیب پذیری، در ساخت بدنه این نسخه بهبود یافته از آلومینیوم با سیلیکون مایع استفاده شده است.

htc

بر طبق اطلاعات لو رفته از این نسخه بهبود یافته،  پردازنده Snapdragon 805  در دل این اسمارت فون جا خوش کرده است. صفحه نمایش تعبیه شده برای این اسمارت فون نیز نمایشگری 5.5 اینچی است که رزولوشن تصویر ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل  را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد. گفتنی است که اچ تی سی در این نسخه بهبود یافته از 3 گیگابایت حافظه رَم بهره خواهد برد.

» منابع : engadget و evleaks «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *