نرم‌افزار تحت وب Any.DO با صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر سازگار شد

نرم‌افزار تحت وب Any.DO با صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر سازگار شد
  • 1393/3/2
  • بهراد جاود
  • 0

نرم‌افزارهای مدیریت کارها مثل Any.DO به ما کمک می‌کنند که همیشه در جریان همه امور قرار داشته باشیم و هیچ کاری از یادمان نرود. مثلا هنگام برگشتن از محل کار به منزل، همین نرم‌افزارها هستند که به ما یادآوری می‌کنند شیر بخریم و بعد به خانه برویم. با اینکه Any.DO مدتی هست جایگاه خاص خود را در گوشی‌ها پیدا کرده، ولی یک نرم‌افزار تحت وب از Any.DO چیزی بوده که کاربران این نرم‌افزار مدت‌ها منتظرش بودند.

خبر خوش اینکه بالاخره شما می‌توانید خارج از محیط اندروید و iOS، در هر مرورگری ( و نه تنها با یک افزونه در گوگل کروم ) از این سرویس استفاده کنید. از اکثر جوانب نسخه وب این سرویس با نسخه موبایل‌ش تفاوتی ندارد، ولی ویژگی‌هایی هست که Any.DO به صورت اختصاصی برای صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر ارائه کرده. مثلا Focus Mode که به شما اجازه می‌دهد به کارهایی که بعدا باید انجام دهید نگاهی بیندازید. در عین حال Planning Mode چندین فولدر را نشان می‌دهد و اجازه می‌دهد که تسک‌ها را جا‌به‌جا کنید.

Any.DO

در بخشی از این اعلان، Any.DO اعلام کرده که اکنون در سراسر جهان بیش از 10 میلیون نفر کاربر دارد و امیدوار است که با نسخه وب این میزان افزایش یابد. آقای عُمِر پرچیک (Omer Perchick) مدیرکل Any.DO در این رابطه گفته:

افراد زیادی در دنیا هستند که هنوز ما را نشناخته‌اند چون آنها به یک تجربه کاملا مبتنی بر وب روی صفحه نمایش کامپیوترشان احتیاج دارند. این افراد اکنون برای اولین بار خواهد بود که Any.DO را به کار می‌برند و همین من را هیجان‌زده کرده است.

مرجع: Any.DO

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *