معرفی بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی برای مدیریت تماس ها

معرفی بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی برای مدیریت تماس ها
  • 1393/3/3
  • زهرا معبودی
  • 0

اگر چه این روزها کاربرد گوشی های همراه برای تماس های صوتی و پیامکی که مهمترین رسالت گوشی های همراه است بسیار کمرنگ شده اما هنوز هم می توان روزانه شاهد تماس هایی به صورت صوتی و متنی بود! در این شرایط، هنوز هم پیدا می شوند کسانی که موجب می شوند شما گاهی حسابی عصبانی شوید! این مزاحم های تلفنی گاهی از طریق تماس صوتی و گاهی از طریق ارسال پیامک، برای ما دردسر ایجاد می‌کنند. این مزاحمت‌ها با هر هدفی که باشد، وظیفه خود ماست که بتوانید آن ها را مدیریت کنیم و خوشبختانه اپلیکیشن های اندرویدی این کار را برای ما به راحتی انجام می دهند. در این جا چند برنامه مفید به شما معرفی می کنیم که می تواند برایتان بسیار کاربردی باشد:

تماس بان

تماس بان

برنامه تماس بان از سوی سرویس همراه اول راه اندازی شده و به شما کمک می کند که تماس های از دست رفته تان را که در صورت قطعی، خاموش بودن یا در دسترس نبودن شما رخ می دهد شناسایی کنید. این برنامه در واقع بعد از نصب دارای بخشی است که زمانی چنین تماس هایی مشاهده شود، برنامه با کانتکت های شما آن ها را مورد بررسی قرار می دهد و در صورتی که این افراد در لیست شما باشند، اطلاعات کامل آن ها را در اپلیکیشن قرار می دهد.

 

تک زنگ شمار

تک زنگ شمار

گاهی وقت ها یک عده از دوستان هستند که به ما تک می زنند اما ادعا دارند که زنگ زده ایم و شما جواب نداده اید! خب در این شرایط یکی از بهترین کار ها برای مچ گیری این عزیزان است که برنامه ای به نام تک زنگ شمار را روی گوشی نصب کنید. برنامه تک زنگ شمار به شما کمک می کند که تک زنگ ها را بشمارید و از طرفی مدت زمانی که مخاطب پشت خط بوده را هم اندازه می گیرد. این برنامه دارای کاربردهای داخلی دیگری هم هست که مهمترین آن مورد مذکور می باشد.

 

دفترچه تماس مخفی

دفترچه تماس مخفی

گاهی اوقات می خواهید برخی شماره تماس هایی که با آن ها در ارتباطید در دسترس عموم نباشد تا از مزاحمت های احتمالی جلوگیری کنید! بدین صورت نیاز شما به یک دفترچه تماس مخفی است. اتفاقا برنامه ای با همین نام هم از سوی توسعه دهندگان ایجاد شده که می تواند لیستی از شماره ها را برای شما مخفی کند. این دفترچه قابل رمز گذاری است و از طرفی هم کارکردن با آن بسیار راحت است.

لاگر

لاگر

برنامه لاگر هم به طریقی به مدیریت شماره های سری می پردازد. با نصب لاگر می توانید تماس ها و پیامک های یک شماره خاص را مخفی کنید. استفاده های دیگر این برنامه رد تماس های اتوماتیک برای تماس های صوتی و پیامک هاست، از طرفی می توانید با زمان بندی برخی تماس ها و پیامک ها را ارسال نمایید. این برنامه کاربرد های دیگری هم دارد که می تواند بسیار مفید باشد.

 

Call Blocker

Call Blocker

برنامه Call Blocker این امکان را به شما می دهد که برخی شماره ها را بلوک کنید و از طرفی از مخاطبین خود پشتیبان ایجاد کنید که در صورت حذف شدن با یک کلیک همه را باز یابی کنید.

 

و اما پیشنهاد گویا آی تی :

هر چند هر یک از این برنامه ها کارایی خاص خود را دارند و برخی کاملا فارسی است و برای کاربرانی که با زبان فارسی تنها آشنایی دارند مناسب است، اما پیشنهاد ما برای نصب یک برنامه جامع و کامل تر که نیاز شما را به هر برنامه ای از بین می برد، برنامه های Call Blocker و برنامه لاگر هستند.

البته رابط کاربری این دو برنامه هم راحت و ساده است و هر کاربری می تواند با اندکی تلاش با برنامه ها کار کند. برنامه لاگر هنوز هم از Call Blocker قوی تر به نظر می رسد. پس می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از این برنامه ها علی الخصوص دو مورد پیشنهادی گویا را نصب کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *