بازی استراتژیک Cloud Raiders را روی iOS بازی کنید!

بازی استراتژیک Cloud Raiders را روی iOS بازی کنید!
  • 1393/3/3
  • سهیل دارائی
  • 1

بازی آنلاین “Clash of Clans” را حتما می شناسید. این بازی در حال حاضر توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین و سودآورترین بازی های موبایل مطرح کند. پیش از این در گویا آی تی، خبر از میزان سود دهی این بازی جذاب داده بودیم.

شاید این بازی آنلاین محبوب آن قدر سود دهی داشته که حالا توسعه دهندگان دنیای بازی های موبایلی را نیز به رقابت واداشته است! بازی استراتژیک Cloud Raiders، را شاید بتوان با بازی آنلاین “Clash of Clans” مقایسه کرد، البته Cloud Raiders سبک متفاوتی دارد و قطعا تجربه ای متفاوت را به شما خواهد بخشید.

Capture

از ویژگی های مهم این بازی، قابلیت cross-platform multiplayer آن می باشد که به شما اجازه خواهد داد با توجه به ارائه Cloud Raiders بر روی پلت فرم های دیگر (اندروید،iOSو ویندوز فون) با دوستان و پلیرهای دیگر به انجام بازی بپردازید که بی شک با این ویژگی، لذت بازی کردن و حس رقابت آن دوچندان خواهد بود.

در شروع بازی Cloud Raiders، شما دقیقا همانند بازی آنلاین “Clash of Clans”، در یک جزیره سرسبز قرار خواهید داشت که باید رفته رفته ساختمان ها و متعلقات دیگر را در این زمین بسازید. در این بازی، منابع مهم برای ساخت ساختمان ها ونیروها، طلا (gold)، الماس (gem) و ابر (Cloud) می باشد.

Capture

البته باید خاطر نشان کرد که دو ویژگی مهم،  بازی Cloud Raiders را از بازی هایی چون Clash of Clans ، Tribez و Castlez متفاوت می سازد! یکی از این ویژگی ها این است که بازی برای زمان شما احترام قائل است و برخلاف Clash of Clans که زمان زیادی از شما صرف جمع آوری منابع مورد نیاز جهت ساخت ساختمان های مختلف می کند، جمع آوری منابع در بازه زمانی کوتاه میسر خواهد بود.

ویژگی دوم هم، ماهیت نظامی گنجانده شده در ساختمان هایی است که می سازید. به طبع درطول بازی Cloud Raiders همانند سایر بازی های این چنینی پلیرهای دیگر به شما حمله خواهند کرد و شما مورد چپاول نیروهای آن ها قرار می گیرید.جذاب ترین و سرگرم کننده ترین بخشی که در بازی Cloud Raiders به چشمم آمد، حالت Player vs. Player یا PvP می باشد. جالب است بدانید که Cloud Raiders به شما اجازه خواهد داد تا توان دفاعی دهکده خود را پیش از حمله بسنجید!

Capture

در طول بازی شما نیاز خواهید داشت تا جنگجو‌ها، کمانداران و بمب‌گذاران خود را مورد تعلیم و آموزش قراردهید.ارتقا ساختمان ها و این آموزش ها، نیاز به منابع بیش تر خواهد داشت که در این بازی نیز می توانید همانند بازی آنلاین “Clash of Clans”، با نیروهای خود دهکده های دیگر پلیرها را مورد چپاول و غارت قراردهید.با برداشتی کاملا مشابه از Clash of Clans، بازی Cloud Raiders نیز قبیله های متعددی دارد که شما می توانید عضوی از آن ها شوید. البته در این بازی تا به حال خبری از وجود اتاق چت یا همان global chat نیست، که شاید سازنده بازی در ادامه این آیتم را نیز تعبیه نماید.

همان طور که در چندین سطر ابتدایی اذعان داشتم، بازی Cloud Raiders جزو سری بازی هایی است که بر روی چندین پلتفرم مختلف ارائه شده است.حتی جالب است بدانید که این چنین بازی هایی را شما می توانید با یک دستگاه اپلی (مبتنی بر iOS) آغاز نمایید، مدتی بعد در دستگاه های اندرویدی ادامه دهید و در پایان با دستگاه ویندوزفونی آن را خاتمه دهید! از محاسن چنین بازی هایی ذخیره شدن مراحل شما می باشد که پس از تغییر دستگاهی که با آن بازی می کردید، مراحل برای شما ثبت هستند و نیازی به شروع مجدد بازی از سوی شما نیست.

Capture

» دریافت بازی Cloud Raiders، روی پلتفرم اندروید «

» دریافت بازی Cloud Raiders، روی پلتفرم  iOS  «

» منبع : imore «

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. بچه ها این روشو امتحان کنید من با این تونستم جم بخرم:
    http://chand-bakhshi.blogsky.com/1393/06/31/post-2420/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-GEM-%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-CLASH-OF-CLANS
    ادمین جان لطفا اینو بذار تو سایتت تا همه بتونن استفاده کنن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *