FonePad 7 ایسوس، تنها 137 دلار!

FonePad 7 ایسوس، تنها 137 دلار!
  • 1393/3/5
  • سهیل دارائی
  • 1

ایسوس به تازگی نسخه ای جدید از FonePad 7 را در فلیپین عرضه کرده است. این نسخه جدید که با نام مدل FE170CG شناخته می شود، نسبت به نسخه پیشین خود، سبک تر، نازک تر و ارزان‌تر شده است.

Capture

اما مشخصات فنی آن چه ؟! آیا مشخصات فنی نسخه جدید  FonePad 7 نیز تغییر کرده است؟!

بله! از آنجا که هیچ ارزان شدنی بی حکمت نیست، بد نیست بدانید که نمایشگر نسخه قبلی FonePad 7، دارای رزولیشن تصویر WXGA  بود که در نسخه جدید عرضه شده به WSVGA تغییر پیدا کرده است. حافظه داخلی آن نیز در قیاس با نسخه اصلی دو برابر کاهش یافته است و از 8 گیگابایت به 4 گیگابایت رسیده است.

حتی دوربین FonePad 7 هم از تغییرات اعمال شده بی نصیب نمانده است و از پنج مگاپیکسل در نسخه اصلی، به دو مگاپیکسل در نسخه جدید کاهش یافته است! البته دیگر سخت افزار به کار رفته در نسخه جدید، مشابه همان سخت افزار موجود در نسخه اصلی است. به نظر می‌رسد ایسوس در این نسخه FonePad 7 سخت افزار رده پایینی را انتخاب کرده است تا قیمت تمام شده آن را به 137 دلار برساند.

هنوز مشخص نیست که این نسخه به غیر از فیلیپین در کشورهای دیگر هم عرضه خواهد شد یا نه. در صورتی که این نسخه در ایران عرضه شود، شما را باخبر خواهیم کرد.

» منبع : gsmarena «

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام

    چرا الکی اطلاعات غلط میدید من واقعا” نمیدونم در مورد این تبلت شما کامل نمیدونید زودی میرید از یه سایت کپی و پیست میکنید .

    حافظ داخلی همون 8 گیگ هست .

    در ضمن دوربینشم 5 هست و کیفیت تصویر عالی داره .

    بررسی تخصصی نمیزارید فقط یه نوع شرکت و یه نوع تبلت الکی تخریب میکنید . متاسف باید بود برای سایتتون.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *