نرم افزارهای اندرویدی با موضوعیت نبی اکرم صلی الله علیه و آله

نرم افزارهای اندرویدی با موضوعیت نبی اکرم صلی الله علیه و آله
  • 1393/3/6
  • زهرا معبودی
  • 2

امروز یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی است و برای ما ایرانی ها بسیار اهمیت دارد! عید مبعث را به شما عزیزان تبریک می گوییم و برای بزرگداشت این روز بزرگ، مجموعه نرم افزارهای اندرویدی امروز را با موضوع نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه  و آله، برای شما معرفی می‌کنیم. خوب است شما هم به عنوان یک مسلمان عاشق، این نرم افزارها را بر اساس سلیقه خود گلچین کنید و روی گوشی خود نگهداری کنید.

اپلیکیشن اندرویدی محمد رسول الله (ص)

نرم افزار محمد رسول الله (ص)  یکی از اپلیکیشن های بسیار محبوب مذهبی است که در رابطه با حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه  و آله تهیه شده است و شما می توانید با نصب آن به جمع 10 هزار کاربر فعال آن بپیوندید! در این نرم افزار که بسیار گرافیکی و زیبا تهیه شده است می توانید اطلاعات لازم در مورد این شخصیت بزرگوار کسب کنید تقریبا می توان گفت تمام تاریخی که ایشان پشت سر گذاشته اند در این نرم افزار زیبا جای سازی شده و می توان اعتراف کرد کامل ترین نرم افزار برای شناخت این شخصیت شخیص است.

تم حضرت محمد (ص) برای گولاکر

شاید دوست داشته باشید این روزهای مقدس را به گوشی خود انتقال دهید و با هر بار دیدن این گوشی، بیاد پیامبر خوبی ها بیفتید. برای این کار هیچ چیز بهتر از یک تم ساده و زیبا از حرم ایشان برای اندرویدتان نیست. توسعه دهندگان یک تم بسیار مناسب برای این منظور ایجاد کرده اند که به رایگان در اختیارتان قرار گرفته است.

اپلیکیشن اندرویدی حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم

 

می توان گفت نرم افزار حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم به شما کمک می کند تا در کنار نرم افزار مورد معرفی اول، شناخت بهتری از این عزیز بدست آورید چرا که در این برنامه به معرفی حضرت محمد (ص) شما می توانید از دیدگاه آیات و روایات و بزرگان دین و تاریخ با ایشان آشنا شوید و ارزش وی را به قدر درک خود بیابید.

فضائل صلوات

یکی از مهم ترین ذکرهایی که در روایات بدان پرداخته شده است ذکر صلوات است! برای اینکه بتوانید از صلوات و ارزش آن اطلاعاتی کسب کنید خوب است نرم افزار فضائل صلوات را دانلود کنید و روی گوشی نصب کنید و بعد از آن با مطالعه آن به این ذکر مهم بیشتر توسل کنید. البته تمام این فضائل در قالب داستان شنیدنی و خواندنی برای تان ارائه شده است.

پیامک نورانی

در برنامه پیامک نورانی شما به تعداد زیادی از پیامک های مناسبتی دسترسی دارید که در مورد ایام مذهبی است و می توانید برای مبعث هم از آن پیام هایی استخراج کنید!

با توجه به اینکه برنامه های موجود در رابطه با نبی مکرم اسلام بسیار کم است گویا آی تی به توسعه دهندگان پیشنهاد می دهد به منظور توجه به این عزیز بزرگوار ابعاد مختلف شخصیتی نبی عزیز را با توجه به کتب مختلف مورد تایید دین، ایجاد کنید. از جمله کارهایی که می تواند به شما سود بسیاری رساند و موجب معرفت بیشتر خود و دیگران شود توجه و گرد آوری حدیث های موضوعی از این عزیز می باشد.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. بسم الله الرحمن الرحیم
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    سلام خیلی ممنون
    انشاءالله سربلند باشید

  2. با سلام دنبال این برنامه بودم نیاز داشتم به این برنامه نیاز داشتم
    متشکرم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *