G3 ال جی آمد!

G3 ال جی آمد!
  • 1393/3/7
  • سهیل دارائی
  • 0

سرانجام برند کره ای ال جی از پرچمدار جدید امسال خود، یعنی اسمارت فون LG G3 رونمایی کرد.حال در ادامه به بررسی سخت افزار به کار رفته در این اسمارت فون نو ظهور خواهیم پرداخت.

Capture

اسمارت فون LG G3 مجهز به نمایش گری 5.5 اینچی از نوع HD-IPS+ LCD است که می تواند رزولیشن تصویر 2560 در 1440 پیکسل به همراه تراکم پیکسلی ۵۳۴ppi را برای کاربر به ارمغان آورد.مغز متفکر پرچمدار جدید ال جی را پروسسور (پردازنده) Snapdragon 801 با فرکانس ۲٫۵ گیگاهرتزی تشکیل داده است.گفتنی است که ال جی در این پرچمدار از چیپ گرافیکی Adreno 330 نیز بهره برده است.

Capture

جالب است بدانید که طبق سیاست های ال جی، این اسمارت فون نوظهور در دو نسخه 32 و 16 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.ال جی در نسخه 16 گیگابایتی G3 از حافظه رَم دو گیگابایتی استفاده کرده است و در نقطه مقابل، نسخه 32 گیگابایتی G3 را مجهز به حافظه رَم سه گیگابایتی کرده است.بدون شک یکی از نقاط قوت این پرچمدار، دوربین 13 مگاپیکسلی قدرت مند آن است.این دوربین 13 مگاپیکسلی مجهز به قابلیت OIS می باشد و به همراه فلاش LED دوگانه در پشت کاور LG G3 جای گرفته است.قابلیت منحصر به فرد فوکوس اتوماتیک لیزری از دیگر قابلیت های گنجانده شده در این دوربین می باشد.دوربین دوم تعبیه شده در این پرچمدار نیز یک دوربین دو مگاپیکسلی است که زاویه دید 77 درصدی را برای کاربر به ارمغان می آورد.

Capture

شایان ذکر است که اسمارت فون LG G3، تنها 150 گرم وزن داشته و ضخامتی معادل  ۸٫۹ میلی متر دارا می باشد.این اسمارت فون مجهز به قابلیت باتری قابل تعویض توسط کاربر است.باتری در نظر گرفته شده برای آن، یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است.

اسمارت فون LG G3 مجهز به سیستم عامل اندروید ۴٫۴٫۲ کیت کت است.امکاناتی از قبیل پشتیبانی از کارت حافظه ۱۲۸ گیگابایتی، Bluetooth 4.0, Wi-Fi 802.11 ac, NFC و فرستنده IR از دیگر مشخصات فنی این پرچمدار جدید ال جی است.

Capture

جنس بدنه پرچمدار جدید ال جی  پلی کربنات ضد خش است.البته تغییراتی در آن داده شده است تا شباهت هایی با فلز براق داشته باشد.شاید همگان بر این باور بودند که G3 همانند G Flex از قابلیت خود ترمیمی بدنه بهره ببرد و یا مانند پرچمداران برندهای رقیب، قابلیت ضد آب را نیز داشته باشد! اما در آن چه که از سوی ال جی رونمایی گشت هیچ کدام از این توقعات وجود نداشت.

Capture

در انتها باید خاطر نشان شویم که، این پرچمدار جدید از هفته آتی در کشور کره جنوبی در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی عرضه خواهد شد.ال جی وعده داده است تا در آغاز ماه ژوئن میلادی، G3 را در بازارهای اروپایی نیز عرضه نماید.

» منبع : خلاصه ای از gsmarena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *