نرم افزارهای اندرویدی یادآور را بشناسید

نرم افزارهای اندرویدی یادآور را بشناسید
  • 1393/3/8
  • زهرا معبودی
  • 2

این روزها با افزوده شدن مشغله ها و برنامه های پشت سر هم! خیلی کم پیش می آید تمام کارهایمان را سر وقت انجام دهیم! حتی گاهی فراموش می کنیم که چه ساعتی باید قرص هایمان را هم بخوریم! کارهای مهم و فوری هم که جای خود دارند. اما اندروید ظاهرا دست از سرما بر نمی دارد و به راحتی به ما کمک می کند تا زندگی منظم تری داشته باشیم. لیست گروهی برنامه های امروز ما مربوط به برنامه های یاد آوری است که زندگی را رنگ و روی بهتری می بخشد.

یادآور بهروید

یادآور بهروید

نرم افزار یادآور بهروید یک برنامه یادآوری برای اندروید است که امکان می دهد شما هر چیزی را که می خواهید طبق زمان بندی خاص انجام دهید! حتی می توانید با این برنامه صدای خودتان را به عنوان یاد آور ضبط کنید و بعد هم با این صدا به خودتان در زمان خاص یاد آوری کنید. این برنامه ویژگی هایی نظیر زنگ پیش آلارم، تنظیم تکرارگر، و ضبط صدا با کیفیت مطلوب هم دارد.

 

Easy Reminder

ss_51

این برنامه یکی از برنامه های قوی اندرویدی است که برای یاد آوری تماس ها و مسیج ها بکار می رود. شما می توانید این یاد آور را برای sms  و mms  و البته زنگ ها تنظیم کنید! مدت زمانی که با تلفن هم حرف زده اید با این برنامه قابل رد یابی است! برای کنترل بهتر روی  تماس ها  وزمان رسیدن اس ام اس ها و حتی کنترل زمان تماس مزاحمین می توانید Easy Reminder را نصب کنید

 

یادت باشه!

یادت باشه!

 

برنامه اندرویدی یادت باشه!  یکی از نرم افزارهای عالی و کامل برای یاد آوری است که از رابط کاربری ساده و کاربر پسند است که به شما کمک می کند با کنترل زمان هر چیزی را که می خواهید بیاد آورید، می توانید حتی، برای یاد آور ها به صورت روزانه تا سالانه باشد.

 

Life Reminders

Life Reminders

برنامه Life Reminders هم یکی از برنامه هایی است که به شما کمک می کند برنامه هایی را که دارید به خوبی زمان بندی کنید و به موقع هشدار را دریافت کنید. از طرفی می توانید برای هشدار ها، عکس هم تنظیم کنید.

 

 My Pillbox

com.tobeamaster.mypillbox

برای اینکه بتوانید برنامه ای زمان بندی شده و منظم برای قرص های خود داشته باشید، می توانید از یک برنامه بسیار عالی به نام My Pillbox استفاده کنید. با نصب این برنامه  می توانید نام قرص و داروی خاص با زمان های هشداری برای دوره های روزانه تا سالانه را تنظیم کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. برنامه بهروید رو یک بار امتحان کردم یادآور خوب بود اما برنامه فراموش نکن بهتر است

  2. خواهشا یک اپ اندرویدی برای منشی تلفن معرفی کنید .ما که کل اینترنت را زیر و رو کردیم چیزی که آپدیت باشه با آندروید کیت کت سازگار باشه پیدا نکردیم.ببینیم شما چه کار میکنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *