نسل جدید گلکسی‌ تب S مجهز به سنسور اثر انگشت شد!

نسل جدید گلکسی‌ تب S مجهز به سنسور اثر انگشت شد!
  • 1393/3/9
  • سهیل دارائی
  • 0

از سامسونگ خبر می رسد که نسل جدید گلکسی‌ تب S این برند مجهز به رابط کاربری جدیدی شده است. ترکیب این رابط کاربری جدید همراه با کیفیت بالای نمایشگر AMOLED  به کار رفته در سری تب S قطعا جالب و وسوسه برانگیز خواهد بود!

Capture

گویا کار به همین جا ختم نشده است و با توجه به سخت افزار خوبی که در نسل جدید گلکسی‌ تب S سامسونگ به کار رفته است، شاهد وجود سنسور اثر انگشت (fingerprint sensor) در آن خواهیم بود. همچنین تصاویر و ویدئوهایی از نسل جدید گلکسی‌ تب S دیده شده است که در آن به طرز به کارگیری سنسور اثر انگشت در این سری تبلت اشاره شده است.

Capture

با استناد بر این تصاویر و فایل های ویدئویی شاید بتوان به این نتیجه رسید که وجود قابلیت سنسور اثر انگشت در نسل جدید گلکسی‌ تب S سامسونگ قطعی است!

گویا سامسونگ در این رابط کاربری جدید تعبیه شده برای تبلت های آینده خود، بیش از پیش به فکر سلامت و عمر باتری بوده است، چرا که قابلیت “Ultra Power Saving Mode” گنجانده شده در اسمارت فون Galaxy S5 نیز در این رابط کاربری جدید به چشم می خورد.

Capture

همان طور که می دانید با کمک گرفتن از قابلیت “Ultra Power Saving Mode” شما در مواقع اضطراری که نیاز به حفظ شارژ موجود باتری دستگاه خود را دارید، می توانید یک سری از آپشن های موجود روی دستگاه خود را نظیر صفحه نمایش رنگی غیر فعال سازید تا شارژ باتری شما حفظ گردد .در یک کلام می توان گفت که این قابلیت، کاهش مصرف باتری دستگاه شما را به همراه خواهد داشت و در نهایت ماندگاری شارژ باتری را برای شما به ارمغان می آورد.

Capture

» منبع : sammobile «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *