پک نرم افزارهای اندرویدی برای پاک کردن حافظه گوشی

پک نرم افزارهای اندرویدی برای پاک کردن حافظه گوشی
  • 1393/3/10
  • زهرا معبودی
  • 1

گاهی اوقات حافظه گوشی ما حسابی شلوغ و بی‌نظم می‌شود و لازم است آن را خانه تکانی کنیم! در چنین مواقعی، اغلب نیاز نیست برای تر و تمیز کردن حافظه تلفن همراه خود، آن را ریست کنیم. بلکه همین قدر که حافظه را پاک کنیم می تواند کافی باشد و جان تازه‌ای به تلفن همراه ما بدهد! گاهی اوقات نیز به دلیل ویروسی شدن و تخریب فایل ها یا هر دلیل دیگر، تلفن همراه ما دچار اختلال می‌شود و لازم است یک بار گوشی را ریست کنیم یا اینکه حافظه را کاملا پاک کنیم.

خوشبختانه نرم افزارهایی وجود دارند که این کار را به بهترین شکل برای ما انجام می دهند. ما تعدادی از این برنامه ها را برای سیستم عامل اندروید گلچین کرده ایم و به شما معرفی می‌کنیم:

اپلیکیشن eClean

eClean

برنامه eClean یکی از بهترین نرم افزارهایی است که به شما کمک می کند بتوانید نرم افزارها و اطلاعات غیرضروری و غیر مفید را از گوشی تان پاک کنید.

 

اپلیکیشن History Cleaner

History Cleaner

وقتی که مشاهده کردید که سرعت عملکرد گوشی تان بسیار کم شده و به سختی با گوشی تان کار می کنید می توانید از History Cleaner استفاده کنید و تاریخچه و اطلاعات اضافی گوشی نظیر اطلاعات ذخیره شده از جستجوهای اینترنتی و … را حذف کنید.

اپلیکیشن ONE CLICK CLEANER

1-CLICK CLEANER

برنامه 1-CLICK CLEANER  را به عنوان یک پاک کننده ی چند جانبه می شناسند. درست وقتی که احساس می کنید گوشی یا تبلتتان آن سیستم اولی نیست می توانید با نصب این برنامه و پاک کردن اطلاعات اضافی حتی اس ام اس ها با یک کلیک! فوری حافظه را به حالت اولیه برگردانید و از سرعت عالی سیستم هیجان زده شوید! دامنه عملکرد 1-CLICK CLEANER  بسیار بالاست!

اپلیکیشن Cleaner

Cleaner

اگر حس می کنید عامل تمام اختلالات داخل گوشی و کاهش سرعت پردازش و … به خاطر حافظه کش گوشی است توصیه می کنیم که Cleaner را نصب کنید. با این برنامه کش شما کاملا خالی می شود و فرصت بهتری برای عملکرد تند و تیز تر ایجاد می شود.

 

اپلیکیشن Android Cleaner

Android Cleaner

برنامه Android Cleaner یک برنامه پیش نیاز برای سایر برنامه هایی است که امروز معرفی کردیم، در واقع با این برنامه شما می توانید نرم افزارهای مخل در عملکرد و باطری گوشی را مشاهده کنید و با استفاده از آن یا سایر برنامه ها، این برنامه های مخصوص را پاک کنید و کارایی گوشی را بسیار افزایش دهید!

 

اپلیکیشن Clean Master

Clean Master

برنامه Clean Master هم یکی از برنامه هایی است که شما می توانید با آن تمام فایل های اضافی و حتی ram گوشی را آزاد کنید! و از سرعت و کیفیت عملکرد راضی بود.

 

اپلیکیشن Easy Cache Cleaner

com.bazinga.cacheclean0.jpg

یکی از ساده ترین راه های پاک کردن اطلاعات اضافی، روی گوشی و تبلت های اندرویدی Easy Cache Cleaner   است که تنها کافیست آن را نصب کنید و اجرا کنید! رابط کاربری ساده آن شما را راهنمایی می کند

اپلیکیشن Android System Cleaner

Android System Cleaner

برنامه Android System Cleaner در واقع یک هیستوری تمیز کن است! شما تاریخچه هر چیزی را که در گوشی تان داشته باشید، مثل مرورگرها و جیمیل و … می توانید با این برنامه به طور صد در صد پاک کنید و از سرعت رویایی تان بهره ببرید!

امیدواریم از این مقاله راضی باشید. اگر برنامه دیگری را می‌شناشید که عملکرد بهتری دارد لطفا در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *