تصاویر Nokia Lumia 530 افشا شد!

تصاویر Nokia Lumia 530 افشا شد!
  • 1393/3/11
  • سهیل دارائی
  • 1

این طور که از خبر ها پیداست، گویا جانشینی برای محبوب ترین ویندوز فون جهان در راه است! در تصویر لو رفته از Lumia 530، مشخص است که این لومیای جدید مجهز به تازه‌ ترین نسخه‌ سیستم عامل ویندوزفون، یعنی ویندوز فون 8.1 شده است.

Capture

گفتنی است که در خصوص مشخصات فنی ویندوز فون نوظهور Lumia 530 تا به حال هیچ اطلاعات تایید شده ای به گوش نرسیده است اما بر پایه استناد به شایعات قبلی و موازی کردن آن با تصویر لورفته این ویندوز فون می شود به نتایج قابل توجهی دست یافت.اگر ابعاد Lumia 530 را با ابعاد Lumia 635 قیاس نماییم، متوجه خواهیم شد که این ویندوز فون نوظهور از صفحه‌ نمایش 4.3 اینچی استفاده خواهد کرد.

شایان ذکر است که پس از استفاده نوکیا از صفحه نمایش های 4 اینچی (با رزولیشن 800×480) در ویندوز فون Lumia 520، این بار شاهد استفاده از صفحه‌ نمایشی 4.3 اینچی در ویندوز فون جدید Lumia 530 هستیم.این اقدام نوکیا یک اقدام جسورانه و یک گام به سوی پیشرفت بیش تر تلقی می گردد.
گویا نوکیا در ویندوز فون Lumia 530 قید استفاده از دوربین جلو و کلیدهای ناوبری فیزیکی را زده است و شما جهت بهره بردن از کلیدهای ناوبری فیزیکی این بار باید از کلیدهای مجازی ویندوزفون 8.1 روی صفحه نمایش استفاده نمایید.

درج لوگوی رسمی نوکیا بر روی ویندوز فون Lumia 520 نیز قابل تامل و تعجب است! چرا که همین چندی پیش بود که کمپانی مایکروسافت با صرف هزینه ای در حدود 5.44 میلیارد یورو نوکیا را از آنِ خود کرد.شاید این اقدام، در ذهن ما این گمانه زنی را ایجاد کند که مایکروسافت هنوز تصمیم درست و قطعی در رابطه با  استفاده از نام برند نوکیا در محصولات آینده‌ خود اتخاذ نکرده است.بر طبق حدسیات ما، برای ویندوز فون Lumia 520 شرایط به همان گونه سابق پیش خواهد رفت.

» منبع : gsmarena «

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *