اپل iWatch را در دو مدل طراحی می‌کند

اپل iWatch را در دو مدل طراحی می‌کند
  • 1393/4/2
  • بهراد جاود
  • 0

با توجه به گزارش وال استریت ژورنال، اپل در حال آزمایش اندازه‌های مختلف برای صفحه نمایش iWatch است، اما این همه ماجرا نیست. به نظر می‌رسد اپل قصد دارد iWatch را در دو مدل طراحی کند، یک مدل با طراحی شیک و یک مدل با طراحی ورزشی.

قبلا هم شایعه شده بود که iWatch در دو مدل طراحی خواهد شد ولی شایعه قبلی گویای آن بود که یک طراحی مردانه و یک طراحی زنانه خواهد بود. شاید این شایعه به این معنا بود که از نظر طراحی هر دو مدل شکل مشابهی خواهند داشت فقط مدل زنانه کمی ظریف‌تر است. اما شایعات جدید گویای آن است که یکی از مدل‌های iWatch برای ورزشکاران طراحی شده است. اپل اخیرا یکی از مشاوران سابق شرکت نایکی را به استخدام خود درآورده. این موضوع را با Healthkit که در WWDC 2014 به عنوان بخشی از iOS 8 معرفی شد ادغام کنید و آن وقت به این نتیجه خواهید رسید که iWatch روی ورزش و سلامت کاربران هم تمرکز خواهد داشت.

iWatch

اما این فقط یکی از مدل‌هایی است که در شایعات جدید از آن صحبت می‌شود. مدل دوم طراحی شیک‌تری خواهد داشت و حال و هوای ورزشی در طراحی آن دیده نمی‌شود. بنابر این شایعات نسخه ورزشی iWatch صفحه‌ای مربع شکل دارد با بندی لاستیکی ولی مدل شیک‌تر ظاهری گرد دارد. هر دو مدل طوری طراحی شده‌اند که شبیه ساعت مچی‌های ساده‌ای باشند که همین حالا هم در بازار موجود هستند.

درست است که هر دو ظاهری شبیه ساعت‌ مچی‌های قدیمی خواهند داشت ولی با این حال ساعت‌های هوشند خواهند بود. طبق شایعات هر دو مدل 8 گیگابایت فضای داخلی دارند. در مورد سنسورها در مدل شیک‌تر هنوز چیزی مشخص نیست، اما مدل ورزشی شامل سنسورهای فشار خون، ضربان قلب، حرارت بدن، حرارت محیط، فشار هوا، قطب نما و میزان اکسیژن خون خواهد بود.

مرجع: وب‌سایت phonearena

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *