تازه ترین تصاویر لو رفته از iPad Air 2 ، iPhone 6 و iPad mini 3

تازه ترین تصاویر لو رفته از iPad Air 2 ، iPhone 6 و iPad mini 3
  • 1393/4/3
  • سهیل دارائی
  • 2

تصویر فاش شده از سه محصول جدید برند اپل، یعنی iPad mini 3 ،iPhone 6 و درنهایت iPad Air 2 نشان می دهد که اپل بر روی سنسور Touch ID را به صورت جدی تعصب دارد و این سنسور مفید را در این سه محصول تازه خود نیز به کار برده است.در این تصویر فاش شده که از یکی از نمایندگان فروش محصولات اپل در تایوان به دست آمده است، شما به ترتیب (از بالا)، شاهد iPad mini 3 ،iPhone 6 و درنهایت iPad Air 2 می باشید.

Capture

همان طور که تصویر بالا کاملا واضح و گویا بود، در هر سه محصول اپل دکمه “Home” قرار داده شده است.پیش تر،  Ming Chi که یکی از کارشناسان برجسته موسسه KGI  می باشد مدعی شده بود که برند اپل در تمامی محصولات تازه خود در سال 2014 میلادی اقدام به استفاده از سنسور Touch ID خواهد کرد.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. خوب ۱۰۰ درصد آدم وقتی میخواد مطلبی تو یه سایت معروف بذاره اول صحتشو بررسی میکنه و واقعیت بودنشو میسنجه بعد میاد مطلب رو منتشر میکنه
    دوست عزیزی که ۴۸۷ تا پست اینجا ارسال کردی و من به صورت اتفاقی به خاطر مطلبش جذب شدم، آیا خودت متوجه نشدی که اینا ماکت هستن و فقط ایده هایی تو ذهن های عاشقان اپل هست؟
    قطعا این ۳ مدلی که تو عکس هستن ماکتی بیش نیستند

    1. دوست عزیز کاش به جای قضاوت عجولانه و جبهه گرفتن کمی زحمت میدادین به خودتون و منبع رو چک میکردین
      تو تایتل اصلیش که از منبع کاملا معتبری هست، عبارت Leaked درکنار photo هست که به معنای تصویر لورفته هستش.
      شخصا توصیه میکنم به جای پست شماری بنده داخل سایت و انتقادات تخریبی کمی وقت روی مشاهده منابع میذاشتید.
      به هر حال این انتقادات تخریبی ارزشی در گویا آی تی نداره و تنها خستگی کار رو بردوش ما میذاره.به هرحال ما درگویا آی تی از انتقادات سازنده استقبال خواهیم کرد.سپاس.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *