غول دو چشم HTC، دو سیم کارته شد!

غول دو چشم HTC، دو سیم کارته شد!
  • 1393/4/12
  • سهیل دارائی
  • 0

اندکی پس از عرضه پرچمدار 2014 برند HTC، زمزمه های وجود یک نسخه دو سیم کارته از آن بر سر زبان ها افتاد.سرانجام HTC به این شایعات رنگ و بویی از واقعیت بخشید، و نسخه دو سیم کارته غول دو چشم خود را در کشور آلمان رونمایی کرد.

HTC وعده داده است تا نسخه دو سیم کارته One M8 از هفته آینده پای خود را به بازار سه کشور آلمان، اتریش و سوئیس باز کند.گویا One M8 دو سیم کارته تا بدین لحظه، 799 یورو قیمت گذاری شده است.شایان ذکر است که نحوه قیمت گذاری این اسمارت فون دو سیم کارته کمی عجیب و گران به نظر می رسد! چرا که نسخه اصلی (تک سیم کارته) One M8 را با قیمتی 570 یورویی می توان تهیه کرد.

Capture

اگر نسخه اصلی One M8 را در کنار نسخه دو سیم کارته آن قرار دهیم، و از آپشن “پشتیبانی هم زمان دوسیم کارت” آن فاکتور بگیریم، در نهایت هیچ ویژگی منحصر به فرد دیگری باقی نمی ماند! و می توان نتیجه گرفت که نسخه دو سیم کارته، تمامی آپشن ها و امکانات نسخه اصلی را به همراه خود دارد.

نسخه دو سیم کارته One M8 از نمایشگری 5 اینچی، پروسسور (پردازنده) Snapdragon 801، سیستم عامل اندروید 4.4 و رابط کاربری Sense 6.0 بهره می برد.حتی دوربین UltraPixel نسخه اصلی در نسخه دو سیم کارته نیز موجود است.

گمانه زنی ها بر این است که مدیران HTC فقط قصد ارائه نسخه دو سیم کارته One M8 با رنگ خاکستری را داشته باشند.در پایان باید اذعان کنیم که هنوز تصمیمی از عرضه نسخه دو سیم کارته غول دو چشم HTC در سایر کشورهای دیگر نیست هرچند که عرضه آن در کشور روسیه محتمل می باشد.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *