HTC از کُما خارج شد!

HTC از کُما خارج شد!
  • 1393/4/13
  • سهیل دارائی
  • 0

گویا اوضاع اقتصادی وخیم برند تایوانی HTC رفته رفته بهبود یافته است.در این چند سال اخیر هرجا که سخن از HTC و وضعیت اقتصادی آن می شد، تیتر یک مشکلات اقتصادی و بحران های مالی را به خود اختصاص داده بود.اما این بار با توجه به گزارش مالی اخیر HTC می توان روند بهبود را در وضعیت اقتصادی این برند را مشاهده کرد.

Capture

اگر نگاهی به سود خالص پیش از مالیات HTC داشته باشیم رقم 2.76 میلیارد دلار تایوان خودنمایی می کند! اگر به گزارش مالی سه ماهه دوم سال جاری نگاهی داشته باشیم، متوجه خواهیم شد که سود خالص پیش از مالیات این برند تایوانی 2.43 میلیارد دلار تایوان بوده است که این رقم پس از کسر مبالغ مالیاتی به رقم 2.26 میلیارد دلار تایوان رسید.به طور کل می توان نتیجه گرفت که درآمد حاصله این برند تنها در این سه ماه، به 65.06 میلیارد دلار تایوان رسیده است.

به طور کل عوامل تعیین کننده زیادی در تثبیت موفقیت مالی HTC و بهبود اوضاع اقتصادی این برند نقش داشته اند، اما شاید یکی از پر رنگ ترین عامل این موفقیت، پرچمدار 2014 این برند یعنی اسمارت فون HTC One -M8 باشد.البته از نقش موثر دو اسمارت فون میانه رده این برند، یعنی اسمارت فون های  Desire 610 و Desire 816 نیز نباید به سادگی گذشت.

تا به اینجای کار از روی نمودار و اعداد و ارقام می توان وضعیت اقتصادی HTC را بهبود یافته تلقی کرد اما مدیران این برند نباید از حفظ این وضعیت رو به رشد غافل شوند.گویا HTC قصد دارد جهت حفظ این اوضاع مالی خوب و ثبات بخشیدن به درآمدهایش حساب ویژه ای روی فروش محصولاتی چون One mini 2 و E8 باز کند.

» منبع : gsmarena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *