نخستین تصویر واقعی لو رفته از Galaxy F

نخستین تصویر واقعی لو رفته از Galaxy F
  • 1393/4/13
  • سهیل دارائی
  • 0

امروز پایگاه اینترنتی “gsmarena” تصویری لو رفته از اسمارت فون نوظهور Galaxy F سامسونگ را روی خروجی خود قرار داده است.همان طور که در جریانید مدتی است که در بازار شایعات، گمانه زنی های بسیاری در رابطه با سخت افزار به کار رفته در Galaxy F مطرح است.

طبق آخرین شایعات، سامسونگ در این اسمارت فون نوظهور، از صفحه نمایشی با کیفیت تصویر QHD استفاده خواهد کرد.از سویی نیز عده ای بر این باورند که مغز متفکر Galaxy F را پروسسور اسنپدراگون ۸۰۵ تشکیل خواهد داد.وجود سه گیگابایت حافظه رَم نیز از دیگر شایعات نزدیک به واقعیت پیرامون Galaxy F سامسونگ است.

Capture

پیش از این، تصاویر گوناگونی به Galaxy F نسبت داده شده بود اما به نظر می رسد این تصویر لو رفته، نخستین تصویر واقعی از Galaxy F باشد.اگر در تصویر لو رفته، به انعکاس نور روی لبه بالایی Galaxy F دقت فرمایید، خیلی زود به این نکته پی خواهید برد که جنس بدنه Galaxy F فلزی می باشد!

از منظر طراحی به نظر می رسد که Galaxy F، شباهت های فراوانی به طراحی iPhone 5s برند اپل داشته باشد.البته عده ای بر این باورند که رگه هایی از شباهت با Galaxy S5 نیز در طراحی این اسمارت فون نوظهور به چشم می خورد.

شایان ذکر است که در ساخت Galaxy S5 ، سامسونگ به سراغ پلاستیک فشرده رفته بود ولی این تصویر لو رفته از Galaxy F بیانگر تغییر رویه سامسونگ در استفاده از پلاستیک فشرده است! گویا این بار سامسونگ کاملا متقاعد شده است که محصول جدیدش را با بدنه ای فلزی در دست کاربرانش قرار دهد.

به احتمال فراوان کاور پشتی Galaxy F، از جنس پلاستیک فشرده خواهد بود اما چارچوب اصلی بدنه آن را قابی از جنس فلز آلومینیوم فرا خواهد گرفت.البته این نکته را به یاد داشته باشید که فعلا هیچ گونه تضمینی وجود ندارد که بتوان بر صحت داشتن این گمانه زنی ها تکیه کرد.

» منبع : gsmarena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *