تصاویر جدیدی از iPad Air 2 به بیرون درز کرد

تصاویر جدیدی از iPad Air 2 به بیرون درز کرد
  • 1393/4/14
  • مبين
  • 0

iPad-Air-2

 

همانطور که میدانید iPad Air 2 محصول جدید شرکت اپل است و تا به حال شایعات بسیاری از این محصول در دنیای مجازی اینترنت منتشر شده است. حال چند تصویر جدید از این آیپد توسط یکی از رسانه های آنلاین انگلیسی زبان منتشر شده که طراحی و آرایش بدنه iPad Air 2 را به خوبی نشان میدهد.

به نظر می رسد که در آیپد ایر جدید مقداری تغییرات ظاهری با نسخه قبلی آیپد ایر وجود دارد. شایعه شده است که نسل دوم آیپد ایر دارای یک سنسور اثر انگشت همانند آیفون 5 اس می باشد اما دقیقا مشابه سنسور استفاده شده در ایفون 5 اس نیست. گفته شده است که این سنسور مقداری دقیق تر است.

iPad-Air-2-4

همچنین انتظار می رود که اپل از پردازنده مشابه آیفون 6 در آیپد ایر 2 استفاده کند. این پردازنده یک پردازنده 64 بیتی بسیار قدرتمند خواهد بود.

iPad-Air-2-2

انتظار می رود که دوربین و رم محصول جدید اپل ارتقا یابد و از قبل قدرتمندتر شود. شایعه شده است که قرار است شرکت اپل دوربین جدیدی را با نام FaceTime برای دوربین جلویی آیپد ایر 2 معرفی کند و گمانه‌زنی‌ها بر این است که دوربین عقبی این آیپد نیز 8 مگاپیکسل خواهد بود.

iPad-Air-2-3

متاسفانه هنوز هیچ جزئیاتی درباره زمان عرضه آیپد ایر 2 به بازار در اینترنت منتشر نشده است اما ممکن است که همراه با آیفون 6 یا کمی بعدر از آن در ماه سپتامبر عرضه شود.

منبع : Gforgames

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *