وقتی 50,000 تبلت Xiaomi MiPad تنها در 4 دقیقه به فروش میرسد!

وقتی 50,000 تبلت Xiaomi MiPad تنها در 4 دقیقه به فروش میرسد!
  • 1393/4/15
  • سهیل دارائی
  • 1

کمی پیش تر، Lei Jun که سمت مدیر عاملی برند Xiaomi را با خود یدک می کشد در سخنانی جالب مدعی شده بود که این برند قصد دارد تبلتی بسازد که با آی پد اپل برابری کند و رقیبی سر سخت برای آن به شمار آید.طولی نکشید که این سخنان جالب به حقیقت تبدیل شدند و برند Xiaomi، رسما تبلت جدید خود را در کشور چین با نام Xiaomi MiPad معرفی نمود.

Xiaomi

جالب است بدانید برای این که این تبلت چینی نوظهور بتواند در مقابل Apple iPad mini حرفی برای گفتن داشته باشد، به سخت افزار خوبی تجهیز شده است.تبلت Xiaomi MiPad، برای رقابت با صفحه نمایش “رتینا” به کار رفته در Apple iPad mini، به صفحه نمایش 7.9 اینچی از نوع IPS، تجهیز شده است.

گفتنی است که این صفحه نمایش می تواند کیفیت تصویری معادل 2048×1536 پیکسل برای کاربر به ارمغان آورد.شایان ذکر است که این صفحه نمایش 7.9 اینچی تراکم پیکسلی 326ppi را دارا می باشد.

این برند چینی برای تبلت نوظهور خود، پروسسور (پردازنده) NVIDIA K1 را به عنوان مغز متفکر برگزیده است.از دیگر مشخصات فنی تبلت Xiaomi MiPad می توان به وجود حافظه رَم دو گیگابایتی و باتری 6700 میلی آمپر ساعتی اشاره داشت.

Xiaomi

جالب است بدانید که در تصمیمی جالب توجه، تبلت Xiaomi MiPad در دو نسخه با ظرفیت ذخیره سازی داخلی، 64 گیگابایتی و 16 گیگاباتی پای خود را به بازار باز خواهند کرد.البته Xiaomi اذعان داشته است که این تبلت نو ظهور تا سقف 128 گیگابایت از حافظه خارجی میکرو اس دی پشتیبانی کامل به عمل خواهد آورد.

دوربین اصلی این تبلت که در کاور پشتی آن تعبیه شده است، یک دوربین 8 مگاپیکسلی است و دوربین دوم آن نیز که در پنل جلویی این تبلت قرار داده شده است دوربینی 5 مگاپیکسلی است.

Xiaomi

شایان ذکر است که Xiaomi، جهت فروش این تبلت نوظهور دست به روش فروش “Hunger Marketing” زده است.در این روش فروش، تبلت به تعداد محدودی در قالب فروش آنلاین اینترنتی به فروش می رسد.اما گویا استقبال از تبلت Xiaomi MiPad به قدری بالا بوده است که حتی با وجود عرضه تعداد بالاتری از آن چه که قبل تر پیش بینی شده بود، حدود 50,000 عدد از این تبلت تنها در زمان 3 دقیقه و 59 ثانیه خریداری شده است!

در انتها باید اذعان کنیم که نسخه 16 گیگابایتی تبلت Xiaomi MiPad، تنها 240 دلار و نسخه 64 گیگابایتی آن نیز، 270 دلار قیمت گذاری شده است.گفتنی است که هنوز در رابطه با عرضه این تبلت در بازارهای خارج از چین صحبتی نشده است.

» منبع : phonearena  «

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *