تاریخ انتشار بازی Battlefield 4: Dragon’s Teeth افشا شد!

تاریخ انتشار بازی Battlefield 4: Dragon’s Teeth افشا شد!
  • 1393/4/15
  • سهیل دارائی
  • 0

امروز کمپانی بازی ساز Battlefield 4: Dragon’s Teeth شاهکاری جالب به خرج داد و در اقدامی جالب پرده از تاریخ عرضه رسمی این بازی برداشت! ماجرا از آن جایی شروع می شود که، کمپانی بازی ساز (EA)، قصد داشت شرایط ویژه ای را که برای خریداران نسخه پرمیوم بازی‌ Battlefield 4 در نظر گرفته است را شرح دهد.این کمپانی بازی ساز در نظر داشت تا جهت جلب رضایت پیش خرید کنندگان این نسخه، تخفیفی 20 درصدی برای این نسخه از بازی اعمال نماید.

همان طور که در تصویر زیر مشاهده می فرمایید، در توئیتی که از اکانت رسمی توئیتر این بازی ساز ارسال شد، ضمن توضیح این شرایط ویژه در نظر گرفته شده، تاریخ عرضه رسمی نیز فاش گشت! در این توئیت جنجالی ذکر شده بود که پیش خریدکنندگان این نسخه با تخفیفی ۲۰ درصدی رو به رو خواهند شد و می توانند بازی Battlefield 4: Dragon’s Teeth را در تاریخ ۱۵ جولای میلادی دریافت نمایند.

Capture

همچنین خریداران عادی نیز در بیست و نهم جولای، یعنی دو هفته دیر تر از پیش خریدکنندگان قادر به دریافت این نسخه از بازی خواهند بود.پیش تر شایعاتی مبنی بر عرضه Battlefield 4: Dragon’s Teeth در ماه جولای میلادی شنیده شده بود اما به لطف این توئیت اشتباه، تاریخ عرضه رسمی آن فاش گشت.

جالب است بدانید که پس از مدتی، کمپانی بازی ساز متوجه اشتباه عجیب خود شده و توئیت را ویرایش کرد!

» منابع : ign  – battlefieldportal«

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *