جنجال Lumia 830! آیا شاهد برند جدیدی با نام Nokia by Microsoft هستیم؟!

جنجال Lumia 830! آیا شاهد برند جدیدی با نام Nokia by Microsoft هستیم؟!
  • 1393/4/15
  • سهیل دارائی
  • 1

بی شک همه می دانیم که برند نوکیا دیگر برندی مستقل نیست و مایکروسافت با قراردادی توانست نوکیا را خریداری کند و تمامی فعالیت های آن را معطوف خود نماید.اما سوالی که همیشه پس از خرید نوکیا توسط مایکروسافت در ذهن باقی می ماند، آن است که حال مایکروسافت ویندوزفون های نوکیا را با چه لوگو و نام و نشانی وارد بازار خواهد کرد؟!

آیا همچنان نام برند نوکیا با آن لوگوی خاص خودش بر روی ویندوز فون ها حک می شوند و یا این بار نام مایکروسافت است که بر روی ویندوز فون های نوکیایی جلب توجه می کند؟!

پیش تر شایعاتی نیز از تغییر نام رسمی نوکیا شنیده می شد به طوری که دیگر مایکروسافت هیچ نام و نشانی از نوکیا باقی نگذارد و نام این برند را از اساس دچار تغییر کند.اما در بازار شایعات هر چیزی شدنی است! باید دید کدام شایعه رنگ و بوی واقعیت می گیرد.

در تازه ترین شایعه، عده ای متصور بودند که نام تجاری جدید “Nokia by Microsoft” عبارتی خواهد بود که زین پس بر روی محصولات جدید مایکروسافت و نوکیا حک خواهد شد.

Capture

شایان ذکر است که در تازه ترین محموله ارسالی ویندوز فون Lumia 830 از کشور چین به بازار ایتالیا اتفاق جالبی رخ داده است.گویا تصاویری از Lumia 830 این محموله فاش شده است که نشان می دهد نام تجاری جدید “Nokia by Microsoft” آن چنان هم در حد یک شایعه نیست! چرا که در کاور پشتی Lumia 830، نام تجاری جدید “Nokia by Microsoft” کاملا خودنمایی می کند.

مشخصات فنی احتمالی ویندوز فون Lumia 830 نیز در برخی از پایگاه های اینترنتی در حد گمانه زنی مطرح شده است.بر طبق این حدس و گمان ها، در Lumia 830 نیز باز هم تمرکز بر روی دوربین اصلی دستگاه بوده و این ویندوزفون نوظهور مجهز به دوربینی 13 مگاپیکسلی با فناوری لنزهای زایس می باشد.

گفته می شود این محصول جدید دارای نمایشگری 4.5 اینچی باشد.گفتنی است که در یکی از بندهای قرارداد میان نوکیا و مایکروسافت، بند جالبی وجود دارد که مایکروسافت قول داده است تا ده سال آینده برند تجاری نوکیا را حفظ کند و نام آن را تغییر ندهد.شاید با استناد بر همین بند بتوان نتیجه گرفت که نام تجاری جدید “Nokia by Microsoft” گزینه محتمل تر و عقلانی تری برای محصولات آینده مایکروسافت است.

در پایان باید اضافه کنیم که هنوز مشخص نشده است که تصویر لو رفته از Lumia 830 دارای منبع معتبری می باشد یا خیر و در صورت ساختگی بودن این تصویر، تمامی معادلات می تواند برهم خورد.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *