پک نرم افزار آرایش و زیبایی برای بانوان

پک نرم افزار آرایش و زیبایی برای بانوان
  • 1393/4/16
  • زهرا معبودی
  • 0

یکی از برنامه هایی که حتما روی گوشی دخترخانم ها پیدا می شود برنامه های مرتبط با زیبایی و آرایش است و این می تواند در زیباتر شدن آن ها نقش اساسی داشته باشد. در صورتی که هزینه ی دوره های آموزشی آرایشگری بسیار زیاد است اما این روزها بانوان می توانند با استفاده از برنامه های آموزشی در صورت داشتن استعداد آرایش را کامل بیاموزند کما اینکه برنامه های رایگان هم برای آموزش وجود دارد که ما آنها را انتخاب کرده و معرفی می کنیم.

 

110 نکته زیبایی

 

com.nasim.zibayi1

این برنامه یکی از برنامه های آموزشی و هشداری در مورد آرایش و زیبایی است که با مخاطب قرار دادن بانوان به آن ها کمک می کند با توجه به رنگ پوست و … بهترین آرایش را برای خود انتخاب نمایند. در این برنامه به عارضه های پوستی نیز پرداخته می شود و شما می توانید با دانستن این 110 نکته 11 سال جوان تر شوید!

 

آرایشگر حرفه ای چشم

com.arayesh.cheshm3

همانطور که می دانید آرایش صحیح و اصولی چشم در زیبایی بسیار اهمیت دارد بنابراین شما می توانید با استفاده از این برنامه اصول آرایش حرفه ای چشم را بیاموزید و بکار ببرید.

 

آرايش بانوي ايراني

com.saro.arayesh0

 

در این نرم افزار به شما کمک می شود تا اجزای صورت خود را بهتر بشناسید و بعد با شناخت شرایط و ویژگی های اجزای صورت خود بهترین روش را برای آرایش انتخاب کنید به عنوان مثال چشمانی با فاصله زیاد آرایشی متفاوت با چشمان معمولی دارد! در این برنامه به این جزییات پرداخته خواهد شد.

 

رازهای زیبایی و آرایش 2

ir.nexit.RazZibaei20

 

نرم افزاری است که به شما کمک می کند بتوانید آموخته های آموزش داده شده در نسخه شماره 1 این برنامه که پیش تر معرفی شد را تکمیل کنید. شما به عنوان یک فرد سالم که زیبایی حق اوست باید زیبایی را بشناسید و در زیباتر کردن خود بکوشید این برنامه و آموزش هایش شما را در این راه یاری می کند

 

آرایش چشم

com.DroidFa.EyeMakeUp23

 

برنامه اندرویدی و رایگان آرایش چشم هم به شما اجازه می دهد تا با استفاده از محتویاتش، ترفند های ناگفته در مورد چشم و آرایش آن را بدانید. خوب است پیش از آرایش چشم خود این برنامه را حتما مورد مطالعه قرار دهید .

 

آرایش صورت

dastan.arayesh1

 

بسته به اینکه می خواهید در یک محیط رسمی، رمانتیک، شب و یا روز ظاهر شوید باید آرایش صورتتان را تنظیم کنید و این از عهده برنامه آرایش صورت بر می آید چرا که با تکنیک هایی به حضور موفق شما بسیار کمک می کند.

توصیه می کنیم برنامه های مربوطه را دانلود کنید و با یادداشت برداری از تکنیک های آن ها، به راحتی فن آرایش گری و گریم را بیاموزید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *