بازی Piano Tiles، این بار کاربران ویندوزفون را معتاد خود می کند!

بازی Piano Tiles، این بار کاربران ویندوزفون را معتاد خود می کند!
  • 1393/4/16
  • سهیل دارائی
  • 0

اگر با بازی محبوب Piano Tiles، آشنایی ندارید باید خاطر نشان شویم که این بازی محبوب جزو بازی های اعتیاد آور محسوب می شود.گویا تیم توسعه دهنده Piano Tiles این بار عزم خود را جزم کرده است تا به سراغ کاربران ویندوز فون برود، چرا که آن ها رسما خبر ورود این بازی بر روی پلت فرم ویندوز فون را اعلام کردند.

Piano Tiles

البته پیش از این اعلام رسمی، ما شاهد نسخه شبیه سازی شده این بازی برای پلت فرم ویندوز فون بودیم اما این بار دیگر فروشگاه اینترنتی “ویندوز اپ استور”، رسما Piano Tiles را با ذکر نام توسعه دهنده آن جزو بازی های خود قرار داده است.

شاید برای آن دسته از افرادی که با این بازی آشنایی ندارند، کمی توضیح بیش تر نیاز باشد.اساس بازی Piano Tiles همان طور که از اسم انتخاب شده برای این بازی پیداست، ضربه زدن روی کاشی ها است.البته عنایت داشته باشید که شما هرگز نباید روی کاشی های سفید رنگ تعبیه شده ضربه بزنید!

Piano Tiles

در نگاه اول حتما تصور می کنید که با یک بازی به شدت ساده و کسل کننده سر و کار خواهید داشت اما در مراحل بعدی این بازی کاملا از تصور قبلی خود صرف نظر خواهید کرد.جالب است بدانید که Piano Tiles دارای 18 مُد (حالت) گوناگون است که شاید صدای برخی از موسیقی های پخش شده این مراحل به گوش شما آشنا نیز باشد.

به طور کل این مُد ها شامل Classic, arcade, zen, rush و  relay می باشند.گفتنی است که هر مُد در نظر گرفته شده دارای میزان سختی متفاوت است.اگر از نسخه کلون ( clone) این بازی استفاده می کنید، آن را حذف نموده و نسخه اصلی آن را نصب نمایید.

» منبع : wpcentral «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *