Huawei Ascend D3 کپی جالبی از HTC One Max !

Huawei Ascend D3 کپی جالبی از HTC One Max !
  • 1393/4/17
  • سپیده دارایی
  • 1

Ascend D3

به تازگی تصاویری از اسمارت فونی فاش شده است که با توجه به لوگوی حک شده روی کاور پشتی آن می توان حدس زد که محصول آینده برند چینی هواوی خواهد بود.البته اگر لوگوی مربوط به برند هواوی را در نظر نگیرید، در ضمیر ناخود آگاهتان اسمارت فون  HTC One Max نقش خواهد بست.

شاید بتوان این موضوع را این گونه توجیه کرد که هواوی تنها از طراحی بدنه اسمارت فون HTC One Max الهام گرفته است اما شاید از زاویه دیگری بتوان این نتیجه را گرفت که، Huawei Ascend D3 کاملا یک کپی حرفه ای از  HTC One Max است!

البته اگر کمی موشکافانه تر به این موضوع نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که در عین تشابه، تفاوت هایی نیز وجود دارد.به عنوان مثال خبری از وجود اسپیکرهای استریو که در  HTC One Max به کار گرفته شده بود در پنل جلویی Huawei Ascend D3 نیست.شاید با توجه به کم کردن ارتفاع Huawei Ascend D3 نسبت به  HTC One Max، هواوی از سر ناچاری اسپیکر ها را در پنل جلویی به کار نگرفته است.

Ascend D3

با استناد بر آخرین شایعات پیرامون این اسمارت فون جدید هواوی، به نظر می رسد که برند سازنده قصد استفاده از پردازنده ای هشت هسته‌ ای که به دست خود هواوی ساخته شده است ( Kirin 920 ) همراه با با چهار هسته Cortex-A15 و چهار هسته Cortex-A7  با تکنولوژی  big.LITTLE در Ascend D3 را دارد.

همچنین نیاز به اضافه است که نمایش گر Huawei Ascend D3، نمایشگری 5.9 اینچی با کیفیت تصویر فول اچ دی خواهد بود.

.:: منبع : gsmarena ::.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. شرکت هواوی از اول هم با تقلید از برترین ها خودشونو به رده های بالا رسوند!اما مثل اینکه نمی خواد دست از این کارش بردااره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *