به لطف باگ های GTA V، روی آب نیز می توان راه رفت!

به لطف باگ های GTA V، روی آب نیز می توان راه رفت!
  • 1393/4/17
  • سهیل دارائی
  • 0

GTA V

اگر تا به حال با شنا کردن و به طور کل قسمت های آب موجود در مَپ GTA مشکل داشتید، به نظر می رسد به لطف باگ های موجود در بازی GTA V مشکل شما رفع شده است!

گویا ویدئوهای شعبده بازانی که بر روی آب راه می روند کمپانی بازی ساز GTA V را سخت تحت تاثیر قرار داده است چرا که حال، شما نیز در این بازی این توانایی را خواهید داشت تا روی آب به راحتی راه بروید.

در این چند سطر کمی سر به سر Rockstar گذاشتیم، چرا که همگان باگ ها و مشکلات فنی این نوع بازی های جهان آزاد را درک می کنند و بر سختی کار بازی ساز ها اشراف دارند.شاید قانون نانوشته فوتبال، که اشتباهات داوری جزو بازی محسوب می شوند در این نوع صنعت بازی نیز صدق کند و بتوان نتیجه گرفت که باگ هایی این چنینی نیز جزو این نوع بازی ها به حساب می آیند.

GTA V

اخیرا تعدادی از گیمر ها به این باگ جالب برخورده اند و توانسته اند از آن فیلم کوتاه و فایل متحرک GIF تهیه نمایند که مشاهده آن خالی از لطف نیست.گفتنی است که این باگ جالب، در حالت آنلاین این بازی بیش تر به وقوع می پیوندد و گیمر را کمی کلافه می کند.

در پایان باید اذعان کنیم که نسخه بهبود یافته و بازسازی شده از GTA V، پاییز امسال مهمان کنسول های Xbox One و Ps4 است و طبق وعده های کمپانی بازی ساز، روی PC ها نیز این عنوان بازی را خواهیم دید.

» لینک مشاهده فایل متحرک GIF باگ GTA V

» منابع : gamespot و stevivor «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *