طعم آندروید L را با آخرین لانچر Nova بچشید

طعم آندروید L را با آخرین لانچر Nova بچشید
  • 1393/4/17
  • مبين
  • 0

P1050421-1280x757

 

نسخه L سیستم عامل آندروید تنها بر روی دستگاه های انتخاب شده توسط گوگل به صورت پیش نمایش موجود است. قرار است که نسخه اصلی آن در پاییز برای عموم منتشر شود.

اگر دوست دارید که آندروید L را زودتر از زمان انتشار برای دستگاه آندرویدی خود تجربه کنید و تغییرات طراحی جدید گوگل را ببینید می توانید از آخرین نسخه لانچر Nova  استفاده کنید. اگر مدت طولانی است که از کاربران آندروید هستید احتمالا با Nova آشنایی دارید, Nova یکی از محبوب ترین لانچر های موجد در گوگل پلی است.

این لانچر گزینه های سفارشی سازی صفحه اصلی و نوار کشویی را به ارمغان می آورد از جمله توانایی های آن می توان به تغییر فونت و آیکون ها هم اشاره کرد.

آخرین آپدیت این لانچر طراحی آندروید L را به خود گرفته است که فرصت خوبی را برای کاربران آندروید برای آشنایی با آن ایجاد کرده است. این نسخه از آندروید دارای فولدرهای کشویی و انیمیشن است.

اگر شما تا به حال از لانچر Nova استفاده نکرده اید می توانید آن را به صورت رایگان از گوگل پلی دانلود و نصب کنید. همچنین Nova دارای یک گزینه 4 دلاری برای خریداری است که برخی امکانات اضافه را همانند حرکات و اشارت دست و مخفی کردن برنامه ها نیز می باشد.

همچنین شما می توانید آیکن کشوی اپلیکیشن KitKat را با گرفتن آن و انتخاب “Edit” و با زدن “Built-in” طراحی کنید و همچنین می توانید پک آیکن‌های Moonshine را که شامل 385 آیکن مختلف آندروید L است به طور مستقیم از گوگل پلی دانلود کنید. اپلیکیشن کیبورد مخصوص این لانچر که توسط توسعه دهندگان آن منتشر شده است و Android L keyboard port در گوگل پلی نیز موجود است.

منبع :technobuffalo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *