پایان کار ویندوز 8 فرارسید؟ آیا پاییز امسال ویندوز 9 از راه می رسد!؟

پایان کار ویندوز 8 فرارسید؟ آیا پاییز امسال ویندوز 9 از راه می رسد!؟
  • 1393/4/17
  • سهیل دارائی
  • 2

“WZor” از روسیه مدعی شده است که مایکروسافت در پاییز امسال یکی از کمپانی هایی خواهد بود که به تیتر یک رسانه ها تبدیل خواهد شد! چرا که با استناد بر شنیده هایی، جدیدترین بروزرسانی ویندوز 8 که در قالب بروزرسانی ویندوز 8.1 ارائه شد، آخرین برزورسانی این ویندوز جدید می باشد!

WIN 9

گویا پاییز امسال خبری که مایکروسافت را در کانون توجهات قرار خواهد داد، خبری نیست جز انتشار رسمی ویندوز 9 این کمپانی!

احتمال می رود تا منو استارت (منو شروع) در ویندوز 9 مایکروسافت دست خوش تغییرات گسترده ای شود و یا حتی نحوه فعال سازی این ویندوز نوظهور به سبک و سیاق دیگری باشد.”WZor” مدعی شده است که پس از مشکلاتی که مایکروسافت در کشور چین با آن رو به رو بود، حال به دنبال روش تازه و منحصر به فردی جهت فعال سازی ویندوز 9 است و دیگر تمایلی به روش های سنتی قبل ندارد.

شایان ذکر است که در حال حاضر کار توسعه بسیار کند پیش می رود و گمانه زنی ها بر این است که محصولات فعال سازی شده از مجرای کانال های ESD-RETAIL  توزیع گردند.گویا این کانال های در نظر گرفته شده، با PC مشخصی ارتباط خواهند داشت و پس از این که کاربر به فروشگاه آنلاین مایکروسافت وارد گشت، کارِ فعال سازی آغاز گردد.

گفتنی است که در این سیستم تعبیه شده، کلید فعال سازی در اختیار کاربران قرار نخواهد گرفت چرا که اصلا احتیاجی به وارد کردن کلیدها به صورت دستی توسط کاربران نمی باشد.

در انتها باید خاطر نشان شویم که با توجه به آخرین اظهارات مایکروسافت در رابطه با کاربران کشور چین که از نسخه های سرقتی و غیر اُرجینال ویندوز XP بهره می برند، روش جدید فعال سازی می تواند راه کاری مناسب و معقول باشد.

» منبع : digitaltrends «

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. ای بابا ما تازه الان به زور کار با ویندوز ۸ رو یاد گرفتیم!باز تا کی یاد بگیریم ویندوز ۹ چجوریه!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *