از هدست Gear VR سامسونگ چه خبر؟!

از هدست Gear VR سامسونگ چه خبر؟!
  • 1393/4/18
  • سهیل دارائی
  • 0

Samsung-Gear-VR

اخبار به دست آمده از برنامه ریزی سامسونگ برای رونمایی هدست Gear VR، در نمایشگاه IFA 2014 حکایت دارند.سامسونگ در حقیقت نام این هدست جدید خود را “virtual reality headset” به معنای “هدست‌ واقعیت مجازی” قرار داده است که به اختصار به آن “Gear VR” گفته می شود.

امروز پایگاه اینترنتی SamMobile، اقدام به درج تصویری منتسب به هدست Gear VR کرد.به نظر می رسد این تصویر فاش شده، با تایید منابع موثق به همراه نبوده است و گمانه زنی ها بر این است که تصویر فاش شده، تنها نمونه ای کاملا نزدیک به هدست Gear VR می باشد.

همان طور که در جریانید، هدست Gear VR سامسونگ به راحتی با اسمارت فون ها ارتباط برقرار می نماید و می توان به یاری درگاه USB 3.0 از این گجت به عنوان نمایشگر بهره برد.

Samsung-Gear-VR

شنیده ها حاکی از آن است که کار طراحی و سخت افزار این گجت منحصر به قرد کاملا توسط سامسونگ انجام گرفته است اما در نقطه مقابل، وظیفه توسعه نرم افزارهای مربوطه آن بر دوش کمپانی Oculus بوده است.

شایان ذکر است که منابعی از رونمایی هدست Gear VR سامسونگ در ماه سپتامبر میلادی خبر داده اند.جالب است بدانید که یک تاچ پد کوچک در این هدست به کار رفته است که ما را به یاد کنترل نمایشگر به کار رفته در گجت گوگل گلس (عینک گوگل) می اندازد.

شایعاتی به گوش می رسد که سامسونگ قبل از برگزاری اولین کنفرانس توسعه‌‌ دهندگان توسط کمپانی Oculus قصد دارد کیت مخصوص به توسعه‌ دهندگان را منتشر سازد.

» منابع : engadget  و phonearena  «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *