پک نرم افزارهای اندرویدی برای مدیریت پیامک‌ها

پک نرم افزارهای اندرویدی برای مدیریت پیامک‌ها
  • 1393/4/19
  • زهرا معبودی
  • 1

هر چند این روزها با وجود نرم افزارهای مختلفی مثل VIBER و … باعث شده اند که کمتر سری به پنل SMS گوشی موبایل خود بزنیم اما هر از چند گاهی هم نیاز می شود که با استفاده از این امکان همیشه اصیل گوشی کار کنیم! به هر حال گاهی نیاز می شود که پنل پیامک گوشی را کنترل کنیم و مدیریت بهتری روی آن داشته باشیم. پک اپلیکیشن‌های پیامکی امروز، به شما کمک می کند که بتوانید تجربه بهتری از کار کردن با پیامک ها داشته باشید.

SMS Backup+

این برنامه در واقع میانبری است که به شما کمک می کند تا بتوانید پیامک های SMS  وMMS خود را در تقویم گوگل و حتی پنل جیمیل ذخیره کنید.

SMS Backup+

البته برای SMS ها امکان بازخوانی پیام ها و تماس ها را فراهم می کند. درصورتی که می خواهید این نرم افزار را نصب کنید و از آن استفاده کنید کافی است IMAP را فعال کنید.

 

SMS Backup & Restore

برنامه SMS Backup & Restore یکی از نرم افزارهای کامل است که برای ذخیره سازی و بازگردانی SMS  مورد استفاده قرار  می گیرد. این برنامه امکان ذخیره سازی گزینشی را فراهم می آورد!

SMS Backup & Restore

SMS Backup & Restore به شما می گوید که چه محتوایی ذخیره شده است و به راحتی به شما اجازه می دهد پیامک ها را بازگردانی کنید. این برنامه قادر است طبق دستور به طور خودکار پیامک ها را ذخیره کند و البته آن ها را در قالب XML ذخیره کند!

 

SMS Backup

SMS Backup

برنامه SMS Backup دقیقا همان برنامه SMS Backup + است که در بالا توضیح داده شد اما فقط قادر است که SMS ها را پشتیبانی کند و در ذخیره سازی و بازگردانی SMS به شما کمک کند.

 

شمارش پیام‌های خوانده نشده

اگر دوست دارید بعد از اینکه گوشی تان را بعد از مدتی کوتاه یا طولانی چک کردید فوری بدانید چند پیام خوانده نشده، چند تماس از دست رفته و چند ایمیل تازه رسیده دارید می توانید از برنامه شمارش پیام‌های خوانده نشده  استفاده کنید.

شمارش پیام‌های خوانده نشده

در عکس بالا نمایی از رابط کاربری برنامه ” شمارش پیام‌های خوانده نشده  ” قرار داده شده است.

 

Sms Sender

برنامه Sms Sender به شما امکان زمان بندی و تاریخ پیام خاصی را برای مخاطب خاصی می دهد! در واقع بیشتر از این سرویس برای تبریک تولد! یا یاد آوری ساعت جلسه یا هشدار و … استفاده می شود چرا که تاریخ و زمان خاصی را می طلبد.

Sms Sender

پیام هایی که توسط Sms Sender ارسال می شود در آن ذخیره می شود و می توانید آن ها را حذف کنید.

 

SMS and Call Blocker Plugin

گاهی اوقات افراد مزاحمی `یدا می شوند که با پیامک و تماس شما را اذیت می کنند، برای این منظور خوب است که از برنامه کمکی SMS and Call Blocker Plugin استفاده کنید.

SMS and Call Blocker Plugin

این برنامه در ابتدا نیاز به ( Hide it Pro (Audio Manager  دارد . بنابراین ابتدا این برنامه را نصب و سپس SMS and Call Blocker Plugin را روی آن نصب کنید تا بتوانید پیامک و تماس های ورودی خود را کنترل کنید.

با توجه به مواردی که گفته شد به نظر می رسد نرم افزار SMS and Call Blocker Plugin  به منظور امنیتی و کنترل تماس و SMS Backup & Restore هم برای ذخیره سازی SMS ها بهترین گزینه ها باشند.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. نمیدونم چرا هرکاری میکنم نمیتونم غیر خود مسیج اندروید از اپ دیگه‌ای استفاده کنم 😐

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *