باز هم تصاویر تازه ای از iPhone 6 فاش شد!

باز هم تصاویر تازه ای از iPhone 6 فاش شد!
  • 1393/4/19
  • سهیل دارائی
  • 0

آیا این بار هم آماده مشاهده تصاویر لورفته تازه ای از آیفون نسل ششم اپل هستید؟

گویا این بار سرنخ ما از کشور روسیه می باشد، چرا که کمپانی معروف “Feld & Volk” به تازگی تصاویری از کاور پشتی آیفون نسل ششم را فاش کرده است.این کمپانی معروف، به مدت شش سال است که در زمینه فروش آیفون های لوکس و مزین شده به طلا و جواهرات، در شهر مسکو به فعالیت مشغول است.

iPhone 6

شاید این بار برخلاف تصاویر قبلی منتسب به iPhone 6، تصاویر فرستاده شده از مسکو واقعی تر به نظر برسند.باتوجه به تصاویر می توان فهمید که اپل در ساخت iPhone 6 از بدنه فلزی در عین حال ظریف بهره برده است.

در تصاویر لو رفته پیشین، iPhone 6 دارای لبه های منحنی شکل بود.در این تصاویر نیز وضعیت لبه ها به همان شکل است، گویا باید وجود لبه های منحنی شکل را دیگر قطعی بدانیم.دکمه های تغییر حجم صدا و پاور تعبیه شده در iPhone 6، کاملا کشیده و دراز جلب توجه می کنند.

iPhone 6

یکی از نکات جالبی که در این تصاویر به چشم می آید، وجود بُرِش در الگوی اپل است! گمانه زنی ها بر این است که به احتمال فراوان از این قسمت برای وجود قابلیت هایی چون NFC و یا شارژ بی سیم استفاده خواهد شد.

شاید این بار هم اپل قصد انجام همان کاری را که در iPad داشته است دارد! چرا که اپل در طراحی لوگوی حک شده خود در iPad، امکاناتی از قبیل بهبود در دریافت امواج رادیویی به صورت شفاف تر و واضح تر و اتصالات رادیویی بیشتر تعبیه نمود. شاید همین تصمیمات برای نسل بعدی آیفون نیز در نظر گرفته شده باشد.

iPhone 6

به نظر می رسد این کاور هنوز به مراحل پایانی کار نرسیده است چرا که هنوز آثاری از وجود جای قرارگیری دوربین، میکروفون و فلاش در آن دیده نمی شود.البته در تصاویر مشخص است که قسمت هایی جهت جای گیری آن ها در نظر گرفته شده اند اما هنوز بُرِش نخورده اند.

جالب است بدانید که تصاویر دیگری نیز از iPhone 6 به دست آمده است که منابع گوناگون دیگری اقدام به افشا آن ها کرده اند.اول از همه رنگ این کاور جلب توجه می نماید چرا که رنگ سیاه این کاور، از نسخه “Space Grey” آیفون نسل پنجم نیز تیره تر است!

iPhone 6

شاید بتوان نتیجه گرفت که با افشا شدن این تصاویر، اپل امسال قصد دارد  iPhone 6 را تنها در دو رنگ سیاه و نقره ای به کاربران معرفی نماید.حال باید دید که با توجه به فروش و استقبال خوبی که از نسخه طلایی رنگ آیفون نسل پنجم به عمل آمد، آیا اپل iPhone 6 را به رنگ طلایی نیز مزین خواهد کرد یا خیر.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *