وینتون سرف، پدر اینترنت جهان به ایران می‌آید!

وینتون سرف، پدر اینترنت جهان به ایران می‌آید!
  • 1393/4/19
  • حدیث دلبرد
  • 0

به گزارش تابناک، نخستین اجلاس بین المللی ارتباطات و فناوری اطلاعات فارسی زبانان (Persian ICT Week) در روزهای 8 و 9 شهریورماه در سالن اجلاس سران تهران برگزار خواهد شد. در این رویداد وینتون سرف، پدر اینترنت جهان، فادی شهاده، مدیرعامل آیکان و یرخی سران و مسئولین کشورمان حضور خواهند داشت.

Vint_Cerf

دبیر این اجلاس، آقای سهیل مظلوم، هدف از برگزاری این اجلاس را انسجام بخشی فعالیتهای حوزه ICT و تداوم همکاریهای بین المللی با حضور پررنگ ایران بیان کرد. وی ضمن خاطر نشان کردن همکاری سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و تهران و اتحادیه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورهای عربی (اجمع)، از برگزاری این اجلاس اظهار امیدواری کرد. با در نظر گرفتن شرایط ایران از لحاظ فضای تعاملات، رفع تحریم‌ها و روابط بین‌المللی، این رخداد مهم می‌تواند موجب پیشرفت ICT برای کشورهای فارسی زبان شود.

همچنین خانم آزاده داننده، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران در اینباره اعلام کرد: این اجلاس با حضور 50 سخنران از کشورهای مختلف آمریکا، اروپا و کشورهای عضو اکو برگزار خواهد شد. در حال حاضر نیز وینتون سرف و فادی شهاده، دعوت به این اجلاس را پذیرفته‌اند. همچنین از برخی مقامات دولتی و مسئولین کشور برای حضور در اجلاس دعوت شده است.

/پایان/

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *