اقدام عجیب سونی! PS4 به طرح انیمیشن Frozen مزین شد!

اقدام عجیب سونی! PS4 به طرح انیمیشن Frozen مزین شد!
  • 1393/4/20
  • سهیل دارائی
  • 0

انیمیشن Frozen را به یاد دارید؟ با این که انیمیشن Frozen توانست مخاطبین زیادی را پیدا کند، اما شاید چاپ طرحی از این انیمیشن روی کنسول بازی PS4 سونی بیش از این که اقدامی جالب به نظر برسد، در حد یک شوخی به نظر می رسد!
با این حال تیتر را درست خوانده اید! هیچ شوخی ای در کار نیست و سونی تصمیم گرفته است در اقدامی کاملا تامل برانگیز و عجیب، تعدادی از کنسول بازی PS4 را به طرح انیمیشن Frozen مزین نماید.به نظر می رسد عرضه این کنسول ها تا به این جای کار تنها در کشور ژاپن صورت پذیرد.

PS4

همان طور که در تصاویر واضح است، قسمت HDD این کنسول بازی (دقیقا بالای کنسول) توسط لیزر به دو کاراکتر انیمیشن Frozen مزین شده است.گفتنی است که این کنسول ها نیز همانند نسخه اصلی، از 500 گیگابایت هارد داخلی بهره می برند.

PS4

همان طور که در چندین سطر ابتدایی یاد شد، سونی تنها عرضه این کنسول ها را به کشور ژاپن محدود ساخته است و کاربران ژاپنی با مراجعه به فروشگاه مجازی سونی می توانند اقدام به خرید این کنسول ها کنند.

شایان ذکر است که سونی PS4 های مزین شده به طرح انیمیشن Frozen را 43,000 یِن قیمت گذاری کرده است.نظر شما در رابطه با این اقدام سونی چیست؟

» منبع : dualshockers «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *