swich ثابت می کند که شارژرهای بیسیم آن قدرها هم بدقیافه نیستند!

swich ثابت می کند که شارژرهای بیسیم آن قدرها هم بدقیافه نیستند!
  • 1393/4/21
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 0

مدت مدیدی است که شارژر های بیسیم برای تلفن های هوشمند روانه بازار شده اند اما برند های سازنده آنها معمولا در طراحی به نکات زیبا شناسی توجهی ندارند و محصول نهایی آن ها از لحاظ ظاهری حرفی برای گفتن ندارد و همچنین فاقد هر گونه کارایی اضافه می باشند.

swich1

اما اگر شما به دنبال گزینه ای با طراحی جذاب تر می گردید باید به فکر swich باشید! وسیله جانبی ای که بدون هیچ محافظی و بدون از دسترس خارج کردن ابعاد کامل صفحه نمایش گوشی شما، آن را با زاویه دیدی بهتر و بالاتر از سطح میز کار شما نگه می دارد.

قطعات این شارژر بیسیم زیبا از چوب درخت گردوی آمریکایی و سرامیک ساخته شده اند که به وسیله دندانه ای که برای آن تعبیه شده است، گوشی هوشمند شما را از خطر افتادن در حین شارژ حفظ می کند.همچنین پنلی که گوشی هوشمند شما به آن چسبیده است، بسته به نیاز شما میچرخد و می توانید آن را در هر دو حالت افقی و عمودی مورد استفاده قرار دهید.

swich

البته شما برای استفاده از این ابزار جانبی به یک دیوایس با پشتیبانی از شارژ بیسیم (Qi-compatible) یا یک کیف که این قابلیت را به آن بیافزاید دارید.اگر به خرید این شارژر بیسیم شیک تمایل دارید می توانید آن را از سایت کیک استارتر با قیمت ۱۷۰دلار امریکا سفارش دهید.

[منبع : engadget ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *