7 افزونه کارآمد فایرفاکس برای اندروید

7 افزونه کارآمد فایرفاکس برای اندروید
  • 1393/4/22
  • پرهام مارزلو
  • 0

کاربرانی که در ویندوز خود از مرورگر فایرفاکس استفاده می‌کنند همیشه نسبت به آن ابراز رضایت دارند. مرورگر فایرفاکس علاوه بر داشتن امکانات و قابلیت‌های منحصر به فرد به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از افزونه‌های مختلف٬ وب‌گردی بهتر و با کیفیت تری را تجربه کنید. اما آیا تا به حال از مرورگر فایرفاکس در گوشی اندرویدی خود استفاده کرده‌اید ؟ گویا آی‌تی امروز قصد دارد تا شما را با 7 افزونه برتر و کارآمد برای نسخه اندرویدی مرورگر فایرفاکس آشنا نماید.

برای دریافت هر افزونه حتما با مرورگر فایرفاکس در گوشی اندرویدی خود وارد لینک مربوطه شوید و آن افزونه را دریافت کنید.

firefox-featured

بستن تمام تب‌ها

اولین افزونه‌ای را که به کاربران اندرویدی فایرفاکس پیشنهاد می‌کنیم ٬ افزونه‌ی Close All Tabs می‌باشد. این افزونه گزینه‌ای را در بخش منوی مرورگر شما اضافه می‌کند که به کمک آن میتوانید تمامی تب‌ها (پنجره‌ها) را به یکباره ببندید. این گزینه هم‌نام با خود افزونه یعنیClose All Tabs می‌باشد.

لینک دریافت این افزونه

close-all-tabs1

برگرداندن پنجره بسته شده

یکی از اتفاقاتی که ممکن است برای وب‌گردان بیفتد ٬ بستن پنجره‌ای به شکل اتفاقی می‌باشد. افزونه Undo Close با اضافه کردن گزینه‌ای جدید در منوی مرورگر به شما این امکان را می‌دهد تا اینگونه صفحات را دوباره باز کنید. این ویژگی مخصوص مرورگر کروم در سیستم‌عامل ios  است و حالا به کمک Close Tabs کاربران اندرویدی نیز می‌توانند از این ویژگی بهره‌مند شوند.

لینک دریافت این افزونه

undo-close

زمینه مشکی و متن سفید

اگر شما مدت زمان زیادی را صرف خواندن مطالب در صفحات گوناگون می‌کنید افزونه‌ی ‌Black Background & White Text به شما کمک زیادی می‌کند. به کمک این افزونه ٬ می‌توانید مدت زمان بیشتری به مطالعه بپردازید و از خسته شدن چشمان خود جلوگیری نمایید.

لینک دریافت این افزونه

Black-Background-White-Text

Open Native App

گاهی اوقات پس از کلیک کردن بر لینکی همچون یوتیوب و گوگل‌پلی ٬ به مرورگر خود منتقل می‌شوید. با استفاده از این افزونه می‌توانید برای باز کردن هر لینکی برنامه مخصوص خودش را به صورت همیشگی قرار دهید. پس از نصب این افزونه ٬ هنگامی که ویدیویی را در یوتیوب می‌بینید  و یا لینکی از فروشگاه گوگل‌پلی را باز می‌کنید ٬با کلیک بر روی گزینه more و سپس گزینه‌ی Open In Native Apss می‌توانید برنامه مخصوصی را برای همیشه به آن‌ها اختصاص دهید.

لینک دریافت افزونه

choose-native-app

 Open Local File

فایرفاکس یک مرورگر قدرتمند می‌باشد و قابلیت باز کردن فایل‌‌های پی‌دی‌اف ٬مولتی‌مدیا و … را دارد.اما بر خلاف نسخه ویندوز ٬مرورگر اندرویدی آن گزینه‌ی Ctrl+o را ندارد. افزونه Open Local File به کاربران اندرویدی این امکان را می‌دهد تا بتوانند فایل‌های مختلفی را مطابق شکل زیر در مرورگر خود اجرا کنند و بدین ترتیب در زمان خود صرفه‌جویی نمایند.

لینک دریافت این افزونه

Open-Local-File-choose

 

Tap Translate

این افزونه برای ترجمه‌ی لغات و متون انگلیسی بسیار کارآمد می‌باشد. کافیست پس از نصب آن متن یا لغت مورد نظرتان را انتخاب کنید و سپس منوی مرورگر را باز کرده و گزینه‌ی Translate را انتخاب کنید. ترجمه‌ی مورد نظر در قسمتی از صفحه نمایان خواهد شد.

لینک دریافت این افزونه

Tap-Translate

Lock

به کمک این افزونه می‌توانید امنیت مرورگر خود را از طریق رمز‌گذاری بالا ببرید. در این صورت هیچ‌کس قادر به خواندن تاریخچه مرورگر شما و بخش‌های دیگر آن نخواهد بود. لازم به ذکر است که کاربران می‌توانند در قسمت Prefence  پسوورد را تغییر دهند.

لینک دریافت افزونه

Loc

موفق باشید

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *