چند دقیقه‌ای با برنامه چت گروهی ساموسنگ موسوم به ChatON

چند دقیقه‌ای با برنامه چت گروهی ساموسنگ موسوم به ChatON
  • 1393/4/22
  • زهرا معبودی
  • 0

برنامه های چت گروهی از دسته برنامه هایی هستند که این روزها کاربران بیش از هر چیز به سمت آن ها کشیده شده اند و به دلیل هزینه های کم و تقریبا نا چیز پیام نگاری با آن ها محبوب گوشی ها شده اند به طوری که شرکت ها شروع به خریداری این نرم افزار ها کرده اند. به عنوان مثال facebook در اقدامی عجیب برنامه WhatsApp  را خریداری می کند! و ساموسنگ نرم افزار چت ChatON را تولید می کند.

نرم افزار chat on برنامه مشهوری است که قطعا دارندگان گوشی سامسونگ آن را روی گوشی خود به طور نصب شده دیده اند و سایر اعضا و کاربران سایر گوشی ها هم می توانند آن را از اینترنت نصب کنند. حتی در برنامه کافه بازار هم این برنامه وجود دارد.

 

 setup chat on app

این برنامه نیز با امکاناتی که دارد امکان چت گروهی برای شما فعال می کند. زمانی که این برنامه را نصب کردید و یا با تپ کردن روی آیکون نارنجی رنگ آن، باز کردید صفحه ای را مشاهده می کنید که باید از آن طریق ابتدا در کادر خالی شماره تلفن خود را وارد کنید! در این برنامه به طور اتومات کد ایران در بالا نمایش داده شده است ( برای ایرانی ها و کسانی که در خاک ایران این برنامه را با خطوط ایرانی باز می کنند ) بعد از وارد کردن شماره کد مورد نظر برایتان ارسال می شود و یا اینکه می توانید به راحتی با زدن دکمه زیر کادر ورود کد، کد مورد نظر را مستقیم در این کادر paste نمایید. حتی اگر این امکان برایتان فعال نمی شود می توانید روی call تپ کنید تا از سمت سازنده برایتان تماسی ارسال شود و کد خوانده شود.

بعد از پذیرفتن کد، وارد صفحه اصلی می شود. نام خود را وارد می کنید و سپس، مخاطبینتان را کپی می کند تا اگر کسی از مخاطبین از برنامه بهره می برد در لیست اعضا نمایش بدهد! حالا برنامه با پذیرش قوانین حقوق و حریم خصوصی رسما شروع به کار می کند

این برنامه در واقع یک شبکه پر کاربر است که تعداد کاربران آن را خدودا 1 میلیارد نفر شمرده اند. وقتی وارد برنامه می شوید 4 تب فعال دارید، تب اول از سمت چپ buddies دوستانتان را نمایش می دهد، تب دوم چت هایی که داشته اید را نمایش می دهد و تب سوم صفحه پست های ارسالی شما در شبکه است و تب چهارم هم موارد اضافی است که هر کدام را شرح خواهیم داد.

 setup chat on app

در قسمت صفحه من، می توانید در وهله اول عکسی از خود یا عکس مورد علاقه ای آپلود کنید تا اعضا شما را با این عکس به خاطر بسپارند.

 

 setup chat on app

در زیر آن هم می توانید اولین یادداشت خود را روی برنامه ارسال کنید. کمی پایین بیایید و در کادر مورد نظر آنچه به ذهن دارید را ارسال بنمایید.

پست هایی که ارسال می کنید می تواند فقط شامل متن باشد و امکان ارسال عکس یا … وجود ندارد. اما برای ارسال عکس و شکلک و … در این برنامه در قسمت چت هیچ محدودیتی وجود ندارد و می توان گفت بیش از سایر برنامه ها در chat on از تنوع بهره می برید!

برنامه امکان تنظیمات رابط کاربری بسیاری است که با جزییات کامل در پست های بعدی به شما آموزش می دهیم، همچنین تنظیمات کلی و روش مدیریت دوستان هم در پست های بعدی مد نظر قرار می گیرد.

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *