تصاویری لو رفته از منوی استارت جدید ویندوز!

تصاویری لو رفته از منوی استارت جدید ویندوز!
  • 1393/4/23
  • بهرام مرتاضی
  • 0

به نظر می رسد رفته رفته تصاویر لو رفته از منوی استارت جدید ویندوز در حال افزایش است، یا اینکه شخصی تصمیم گرفته است زمان زیادی را برای ساخت تصاویری جعلی از منوی استارت جدید ویندوز صرف نماید!

startmenu_story

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، منوی استارت جدید قابل رویت است اما به اندازه تصاویر قبلی لو رفته منتسب به آن، آن چنان هم جذاب به نظر نمی رسد.

آن چه که مشخص است این است که این نسخه جزو اولین نسخه های آزمایشی نسل بعدی ویندوز می باشد و در آینده اخبار بیشتری درباره آن خواهیم شنید. بنابراین زمانی که نسخه اولیه ارائه شود پیشرفت های زیادی در رابطه المان های Desktop خواهیم دید به جای اینکه از حالا خود را با این جزئیات کوچک درگیر کنیم!

یکی از گزینه هایی که این عکس را به ورژن قدیمی مرتبط می کند نوشته Win 8.1 Pro در گوشه پایین صفحه است. ما توانسته ایم در این زمینه با یک منبع نزدیک به مایکروسافت ارتباط برقرار کنیم.این فرد در این رابطه اذعان داشته است که این تصویر به نظر حقیقی می آید و هم اکنون نیز داخل مایکروسافت از این گونه علامت گذاری ها برای نسخه های مختلف استفاده می شود.بنابراین این تصویر نکته خاصی را ثابت نمی کند.

گفته می شود نگارش Build 9788 در اینترنت دست به دست پخش شده است اما برای منابع تا به حال این خبر قطعی نشده است. با در نظر گرفتن اینکه تصاویر منتسب به منوی استارت جدید ویندوز در گوشه و کنار دنیای اینترنت همه جا پخش هستند، انتظار می رود این نسخه نیز در آینده نزدیک پخش گردد.

منبع خبر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *