بازی Ingress با واقعیت افزوده از سوی گوگل برای iOS منتشر شد

بازی Ingress با واقعیت افزوده از سوی گوگل برای iOS منتشر شد
  • 1393/4/24
  • بهرام مرتاضی
  • 0

Ingress نام بازی است که توسط Niantic، یکی از زیر مجموعه های گوگل توسعه پیدا کرده است. ویژگی که این بازی را با سایر بازی ها متمایز می کند، نحوه اجرای این بازی است که به شیوه “واقعیت افزوده” انجام می پذیرد.این بازی محیط ما را به عنوان سناریو بازی در نظر می گیرد و نیاز دارد که بازیکن به محیط واقعی برود و محتوای بازی را از طریق دوربین موبایلش ببیند.

guess_who_needs_an_ingress_invite____by_eyeofsauron-d5ps2eu

تا پیش از این Ingress فقط برای اندروید در دسترس بود. طبق استراتژی بازی “Massively Multiplayer” محدود کردن یک بازی بر روی یک پلتفرم به سود آن بازی و طرفداران مشتاقش نیست، خوشبختانه گوگل با این طرز فکر موافق است. اگر شما به این بازی علاقه دارید و به دلیل داشتن یک دستگاه iOS از داشتن این بازی محروم بوده اید، اکنون زمان خوشحالی شماست! چرا که بازی از امروز به صورت رایگان در App Store موجود است. شما برای اینکه بتوانید این بازی را روی iPhone یا iPad یا iPod لمسی خود بازی کنید نیاز به iOS 5 یا بالاتر دارید.

Ingress یک بازی استراتژیک است و هدف در آن عکسبردای و ساخت دروازه هایی در نقاط مختلف است و مرتبط کردن آن ها با یکدیگر برای ساخت یک محوطه مجازی بزرگ مثلثی شکل!

این اتفاق در دنیایی می افتد که در آن تهاجمی از سوی نیروهایی فرازمینی در شرف وقوع است و انسان ها در آن به دو گروه روشنفکران و مخالفان تقسیم شده اند، که هر گروه برای کنترل مساحتی (دروازه هایی) بیشتر مبارزه می کند.

این بازی درنگاه اول به نظر جالب نمی رسد، اما برخی از افرادی که این بازی را انجام داده اند، آن را بسیار اعتیاد آور توصیف کرده اند.بازی دارای داستان عمیقی است، بعضی دیگر این بازی را به خاطر بعد اجتماعی اش تحسین کرده اند، برخی دیگر نیز با خالکوبی و نظایر آن این بازی را به بخشی از زندگی شان تبدیل کرده اند.

منبع خبر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *