تالیا اپراتور نیست!

تالیا اپراتور نیست!
  • 1393/4/24
  • حدیث دلبرد
  • 0

به  گزارش ایتنا، واعظی، وزیر ارتباطات گفته است که از نظر آنها، تالیا مجوز اپراتوری ندارد. تالیا که تاکنون نتوانسته رضایت مردم را به خود جلب کند، فقط برای مدتی پیمانکار مخابرات بوده ‌است که از پایان مدت پیمانکاری آن زمان زیادی نمانده است.

واعظی

همچنین محمود واعظی در رابطه با تکمیل طرح ملی اظهار کرد: طبق قرارهایی که گذاشتیم، قصد داریم کیفیت ICT را به حد مطلوب برسانیم. البته در حال حاضر خدمات ارائه شده در حد تلاش‌های همکاران در وزارتخانه نیست ولی باید این موضوع را در نظر گرفت که در زمینه‌ی تلفن همراه و اینترنت، کیفیت باید بهبود یابد.

وی افزود: سیاست ما ارائه خدمات و سرویس‌های مطلوب با هزینه‌ی پایین به مردم است که این سیاست نه تنها در مورد تلفن همراه، بلکه در مورد اینترنت نیز به کار گرفته می‌شود. به همین دلیل تخفیف 35 درصدی روی قیمت پهنای باند در نظر گرفته شد که اکثر اپراتورها نیز آن را اعمال کردند و با اپراتورهایی که از اجرای این طرح خودداری کردند باید برخورد شود.

واعظی طرح رومینگ ملی را مقدمه‌ای برای طرح ترابورد پذیری شماره‌ها اعلام کرد. طبق این طرح، در آینده، مشترکین با حفظ شماره موبایل خود قادر به تعویض اپراتورشان هستند. البته یکی از اپراتورها از این طرح رضایت کافی ندارد.

وی در مورد ارائه خدمات نسل سوم موبایل گفت: قطعا در نیمه دوم سال 3G را ارائه خواهیم کرد. امیدواریم در 12 مرداد، روز تحلیف دولت، خدمت 3G توسط اپراتوری که اعلام آمادگی کرده در چندین نقطه تهران اجرا شود. در صورت عملکرد موفق آن، از ابتدای شهریور این اپراتور به صورت گسترده ارائه این خدمت را آغاز خواهد کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *