آیا این مشخصاتِ Galaxy F است؟!

آیا این مشخصاتِ Galaxy F است؟!
  • 1393/4/25
  • سهیل دارائی
  • 0

در این هفته ها که سپری شدند، شایعات زیادی پیرامون Galaxy F سامسونگ به گوش رسید.جالب است بدانید که در هر شایعه و گمانه زنی تازه که پیرامون Galaxy F شنیده می شود، نکات جالب و جدیدی به گوش می رسد!

گفتنی است حتی بر سر نام قطعی این محصول نیز اختلاف است و شایعاتی وجود داشت که با استناد بر آن ها Galaxy F باید به نام هایی چون  Galaxy S5 Alpha یا Galaxy S5 F راهی بازار گردد.جالب است بدانید در گمانه زنی عجیبی حتی نام این محصول را “card phone” نیز نامیده بودند!

th

بر طبق تازه ترین گمانه زنی ها، Galaxy F سامسونگ یکی از باریک ترین اسمارت فون های بازار خواهد بود چرا که تنها 6 میلی متر ضخامت خواهد داشت.شایعات پیشین را که مرور می کنیم، پی می بریم که قرار بود سامسونگ در این محصول خود از صفحه نمایش  ۵٫۱ یا ۵٫۲۵ اینچی بهره ببرد اما در گزارشات به دست آمده جدید، صفحه نمایش احتمالی Galaxy F، صفحه نمایشی 4.7 اینچی خواهد بود.

البته این صفحه نمایش 4.7 اینچی به شکل صفحه نمایش های معمولی موجود نیست و گفته شده است که سامسونگ قصد دارد از صفحه نمایش مورب (خمیده) در Galaxy F استفاده کند.

شایان ذکر است که پیش تر مغز متفکر این اسمارت فون نوظهور را پروسسور (پردازنده) Snapdragon 805 کوالکام می دانستند اما در گمانه زنی های جدید، سامسونگ قصد استفاده از پروسسور هشت هسته ای  Exynos 5 را در Galaxy F دارد.

پایگاه اطلاع رسانی کره ای  ET News نیز مدعی شده است که سامسونگ قصد دارد این اسمارت فون جدید را در روز سیزدهم آگوست مصادف با 22 مرداد ماه معرفی نماید.گفتنی است که یک ماه پس از رونمایی رسمی، Galaxy F به بازار عرضه می گردد.

» منبع : phonearena «

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *