آیفون نسل ششم باریک ترین آیفون ساخته شده جهان خواهد بود!

آیفون نسل ششم باریک ترین آیفون ساخته شده جهان خواهد بود!
  • 1393/4/26
  • شهریار علی اصغر خانی
  • 0

تمام نشانه هایی که تا به حال از آیفون 6 به دست آمده است از آیفونی بسیار نازک برای نسل بعد خبر میدهند! اما این آیفون نازک در کنار محاسنش، تامین کنندگان قطعات بابت تامین قطعات آن را نیز به دردسر می اندارد.

Iphone 6

گزارشی از منابع آسیایی به این شایعات رنگ و بوی واقعیت بخشیده است و بیان گر تمرکز اپل روی هر چه نازک تر کردن آیفون 6 است.

دیجی تایمز تایوان در خبر منتشر شده در روز چهار شنبه، اعلام داشت باتری نسل بعدی آیفون های اپل فقط 2 میلی متر ضخامت دارند در حالی که آیفون های نسل فعلی دارای باتری هایی با ضخامت 3 میلی متر می باشند اما جالب است بدانید که هر دو باتری دارای ظرفیتی برابر می باشند.

اگر گفته های بالا صحت داشته باشد، نشان می دهد اپل ویژگی “نازک بودن” را بر “افزایش ظرفیت” ترجیح داده است، چرا که اگر اپل بخواهد از ظرفیت بیشتری کمک بگیرد باید از باتری بزرگتری استفاده کند.

این گزارش دیجی تایمز منعکس کننده گزارش مجله تایوانی دیگری با نام Commercial Times می باشد که در ماه آوریل اعلام کرده بود آیفون 6 بزرگتر از نسخه 5.5 اینچی از باتری 2 میلی متری بهره خواهد برد.

این نشریه تایوانی نقل کرده است که سازندگان قطعات آیفون در ساخت بعضی قطعات مانند پنل ها، شاسی ها و باتری با مشکل مواجه شده اند، زیرا ممکن است قطعات کوچک شده به اندازه قطعات معمولی کیفیت نداشته باشند.

دیجی تایمز می افزاید، اپل و سازندگان قطعات با وجود مشکلات ساخت قطعات باریک تمام سعی خود را می کنند تا نازک ترین آیفون تا به امروز را بسازند.

گزارشی در که قبلا منتشر شده بود مدعی شده بود که روند تولید نسخه 5.5 اینچی آیفون به دلیل اختلال با صفحه نمایش جدیدی که اپل از آن استفاده می کرد به مشکل برخورده است و گویا به تعویق افتاده است. لازم به ذکر است صفحه نمایش ذکر شده به اپل اجازه می داد ضخامت دستگاه را کمتر کند.

البته در گزارشات پیش تر از این نیز، مشکلاتی در رابطه با نور پس زمینه جدید در لوگوی این آیفون ها مطرح شده بود.دیجی تایمز انتظار دارد که 60 تا 70 میلیون آیفون جدید تا پایان سال 2014 میلادی توسط اپل به فروش برسد.

[منبع : cnet ]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *