معرفی Pixel Player ؛ یک موزیک‌پلیر کامل برای اندروید

معرفی Pixel Player ؛ یک موزیک‌پلیر کامل برای اندروید
  • 1393/4/26
  • پرهام مارزلو
  • 0

Pixel Player یک موزیک‌پلیر حرفه‌ای و پرکاربرد برای گوشی اندرویدی شما می‌باشد. کاربران این سیستم‌عامل می‌توانند با نصب این برنامه از امکانات متعدد آن استفاده نمایند. Pixel Player علاوه بر امکانات پلیر اصلی اندورید امکانات بیشتر و بهتری را به کاربران ارائه می‌دهد. از جمله امکانات این برنامه می‌توان به ساخت لیست پخش‌هایی با امکانات فراتر از دیگر برنامه‌ها و همچنین امکان انتخاب آهنگ زهنگ در برنامه نام برد. لازم به ذکر است که ویژگی دوم در موزیک پلیر رسمی اندورید امکان‌پذیر نیست.

Pixel-Player-options

پس از دریافت برنامه از لینک مستقیمی که در پایین صفحه قرار گرفته است و نصب آن ٬ صفحه‌ای از تنظیمات عملکرد و ظاهر برنامه در پیش رویتان قرار می‌گیرد. به وسیله‌ی این تنظیمات می‌توانید برخی از امکانات برنامه را فعال و برخی را نیز غیرفعال نمایید.

برنامه به صورت اتوماتیک تمام حافظه‌ی دستگاه را جست‌و جو می‌کند و تمامی آهنگ‌ها را در منوی اصلی خود دسته‌بندی می‌کند. همچنین از قسمت منوی برنامه می‌توانید با انتخاب گزینه scan your music library دوباره حافظه را جست و جو نمایید. این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا به جست و جوی آهنگ‌ها بر اساس نام خواننده٬ آلبوم  و لیست پخش بپردازید.

Pixel-Player-options

پس از پخش هر آهنگ ٬ نوار کوچکی از آن در پایین و آیکونی نیز در منوی اطلاع‌رسانی بالای صفحه ظاهر می‌شود. با کشیدن این نوار به سمت بالا٬ صفحه‌ای بزرگ‌تری از اطلاعات پخش آهنگ و عکس آن نمایش داده می‌شود که می‌توان آن را دوباره به حالت نوار کوچکی برگرداند. می‌توانید از طریق علامت ستاره آهنگ را در لیست مورد علاقه‌ی خود قرار دهید. همچنین از  طریق منوی برنامه می‌توانید آهنگ مورد نظر را به عنوان آهنگ زنگ گوشی انتخاب کنید یا آهنگ‌های دیگر آن خواننده را ببینید.

Pixel-Player-song

همچنین مطابق تصویر زمانی که گوشی شما قفل است نیز می‌توانید برنامه و آهنگ در حال پخش را کنترل نمایید. یکی دیگر از امکانات فوق‌العاده و کاربردی Pixel Player ٬ منوی Equalizer آن است که از طریق منوی برنامه قابل دسترسی است و به کمک آن می‌توان تنظیمات حرفه‌ای‌تری را برای اجرای آهنگ در نظر گرفت.

جمع‌بندی امکانات برنامه:

* منوی Equalizar حرفه‌ای

* دسترسی در حالت قفل صفحه

* تایین زمان بسته شدن برنامه

*  ویجت متفاوت

و…

Pixel-Player-lock-screen

ورژن 1.0 این برنامه به صورتی آزمایشی در اختیار کاربران قرار گرفته است و شما عزیزان می‌توانید این برنامه را با حجم حدودا 3 مگابایت از سرور گویا آی تی و یا سایت اصلی برنامه دریافت نمایید:

دانلود برنامه از لینک مستقیم سرور گویاآی تی: PixelPlayer.v1.gooyait

دانلود برنامه از سایت اصلی سازنده برنامه: اینجا

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *