Metal Slug یا همان سرباز کوچولو برای اندروید و ios

Metal Slug یا همان سرباز کوچولو برای اندروید و ios
  • 1393/4/27
  • پرهام مارزلو
  • 3

Metal Slug یا سرباز کوچولو برای بسیاری از کاربران یک خاطره است. در سال 1996 وقتی که این بازی دوبعدی با طراحی بسیار ساده و در عین حال زیبا وارد عرصه‌ی بازی‌های رایانه‌ای شد٬ بسیاری از کاربران و به خصوص دارندگان PS1 به آن جذب شدند. مطمئنا انتشار نسخه‌ی رایگان اندرویدی و ios این بازی می‌تواند ما را به سال‌های قبل ببرد و خاطراتمان با این بازی را زنده کند. در این قسمت به بررسی ویژگی‌های این بازی در سیستم عامل اندروید و ios می‌پردازیم.

IMG_0097

metal slug دارای گیم‌پلی بسیار ساده می‌باشد که به بالا و پایین پریدن و جلو و عقب رفتن و تیراندازی محدود می‌شود. امروزه شاهد انتشار بازی‌های قدیمی در پلتفرم‌های مختلف هستیم و متال اسلوگ نیز از جمله این بازی ها می‌باشد.

همانطور که گفتیم گیم‌‌پلی بازی بسیار ساده است. شما در سمت چپ و دشمنان در سمت راست شما قرار دارند. در قسمت بالا٬یک نوار انرژی قرار دارد که میزان توانایی برای استفاده از سلاح‌های مختلف را نشان می‌دهد. همچنین بدست آوردن بلیط‌های طلایی و مدال‌های مختلف نیز از جمله موارد مهم بازی می‌باشند. بلیط‌هاسی طلایی اجازه خرید سلاح‌ها و وساپل مختلف را به شما می‌دهند و به کمک مدال‌ها می‌توانید از سلاح‌های پیشرفته استفاده نمایید.

IMG_0100

لازم به ذکر است که گیم پلی بازی به نسبت ورژم قدیمی خود تغییرات قابل توجهی داشته است. دیگر دستور‌العمل هرچه را که هرکت می‌کند نابود کن وجود ندارد. بلکه بازی با ایجاد محدودیت‌هایی در استفاده‌ از سلاح‌ها ٬ کمی بازی را حرفه‌ای‌تر کرده است. ماموریت شما جلوگیری از نابود شدن پایگاه خود و همچنین نابودی دشمن و پایگاهش می‌باشد. iهرچه در مراحل بازی پیش می‌روید باید دشمنان و پایگاه‌های بیشتری را نابود کنید. بازی هر روز به شما یک هدیه در ازای اجرا شدنش می‌دهد که شامل مراحل اضافی برای بدست آوردن مدال‌های بیشتر و بلیط‌های طلایی می‌شود.

همچنین امکان بازی از طریق وای‌فای نیز وجود دارد که در این صورت می‌توانید با دوستان و یا اعضای خانواده‌ی خود به بازی کردن بپردازید که به نظر من اوج سرگرمی و هیجان بازی نیز همین گزینه است.

IMG_0111

IMG_0105

داستان بازی

بازی با تعریف کامل داستان و قضیه اصلی شروع نمی‌شود و باید با جلو رفتن در بازی به آن پی برد. در حین پیش بردن مراحل مختلف بازی از طریق عکس‌ها و ویدیو‌هایی از داستان بازی مطلع می‌شوید که می‌توانید با تاچ بر روی صفحه آن‌ها را رد کنید. البته به شما پیشنهاد می‌کنم که داستان بازی را به طور کامل دنبال کنید.

IMG_0099

گرافیک و صدای بازی

بازی metal slug تقریبا با همان گرافیک همیشگی و دوست داشتنی خودش منتشر شده است. البته فناوری‌های به کار رفته در اسمارت‌فون‌ها به کیفیت بازی کمک بسیاری کرده است. شاید دلیل اصلی این عدم تغییر گرافیک ٬ رویارویی کاربران با گرافیک قدیمی بازی و تجدید خاطره‌ی آنها می باشد اما در مجموع کیفیت انیمیشن‌های بازی قابل قبول می‌باشد. صداها و موزیک‌های قدیمی این بازی نیز برای نسخه‌ی جدیدش قرار داده شده‌اند که بازی را طبیعی‌تر و هیجان تیراندازی و جنگ را دوچندان می‌کنند.

IMG_0104

در مجموع می‌توان گفت ٬ Metal Slug Defence یک بازی پرهیجان ٬ سر‌گرم‌کننده و کمی اعتیادآور است و با توجه به رایگان بودن آن ارزش یکبار امتحان کردن را دارد. پیشنهاد ویژه‌ی ما به شما ٬ استفاده از حالت وای‌فای و بازی چندنفره با دوستانتان می‌باشد. علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را برای سیستم‌عامل موربوطه از طریق لینک فروشگاه‌ها دریافت نمایند:

دریافت برنامه؛ آیتونز / گوگل پلی

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. سلام. من هر کاری میکنم بهم مدال نمیده ولی کارت طلایی میده.
    باید چیکار کنم مدال بده؟

    1. باید مراحل رو بهتر تموم کنی..البته فک کنم

    2. کد تقلب نداره؟ اگه پیدا کردی برام بزار مرسی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *