کنسول PS4 هنوز سلطان فروش است؛ شکست قاطعانه Xbox One در شش ماه

کنسول PS4 هنوز سلطان فروش است؛ شکست قاطعانه Xbox One در شش ماه
  • 1393/4/27
  • بهرام مرتاضی
  • 0

چهارمین کنسول Play Station  هم چنان روی دور است.

gsmarena_001

برای ششمین ماه متوالی، کنسول بازی ژاپنی سونی، Xbox One را در فروش شکست داد.

این اخبار از صفحه رسمی Twitter شرکت سونی به دست آمده است، این خبر با توجه به اینکه مایکروسافت قیمت Xbox One را 100 دلار کاهش داده است ممکن است باعث شگفتی شود. مایکروسافت اعلام کرده است کاهش قیمتش به خاطر فروش زیاد این کنسول بوده است. البته هیچ اعداد و ارقامی که نشانگر تعداد کنسول های فروخته شده باشد از سوی هیچ کدام از تولید کنندگان مطرح نشده است و ما فقط باید به این نکته بسنده کنیم که می دانیم سونی بهتر از مایکروسافت عمل می کند و البته اینکه فروش Xbox One افرایش داشته است.

ارقام NPD هم به آن اندازه جزئیات را بیان نمی کند، تمام آنچه که ما می دانیم این است که فروش 106% افزایش یافته است. خبر خوب دیگر درباره ی Wii U است. نینتندو اعلام کرده که فروش 3 ماهه اش در مقایسه با مدت مشابه پارسال 43% افزایش داشته است. فروش های جدید زیادی با عرضه Mario Kart 8 صورت گرفته است. این بازی فقط 470000 نسخه را در ماه ژوئن فروخت، در نرم افزارهای نینتندو 129% افزایش فروش داشته اند.

آیا کسی حدس می زند که Nintendo Wii U جهشی به سوی پیشرفت داشته باشد و بتواند گوی سبقت را از رقبای خود بگیرد؟ یا اینکه PS4 به حکمرانی خود ادامه خواهد داد؟

منبع خبر

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *