با این نرم افزارها حضرت علی علیه السلام را بهتر بشناسیم

با این نرم افزارها حضرت علی علیه السلام را بهتر بشناسیم
  • 1393/4/28
  • زهرا معبودی
  • 0

امروز روز 21 ماه رمضان است و همه می دانیم که دنیای شیعه این روز را عزا دار است اما آیا تنها ناراحت بودن وعزا دار بودن کافی است!؟ همانطور که می دانید ذکر حضرت علی علیه السلام عبادت است و این کار به لطف گوشی های اندرویدی و توسعه دهندگان مقید به دین و سازندگی این کار را برای شما ساده تر کرده اند! برای این منظور، تعدادی از برنامه هایی که برای شما مناسب است و می تواند دید و معرفت شما را نسبت به این امام همام افزایش دهد را معرفی می کنیم. با ما همراه باشید

سوگنامه امام علی علیه السلام

 

نرم افزار سوگنامه امام علی علیه السلام که از کتابی با همین عنوان برداشت شده است در واقع نسخه اندرویدی است که به شما کمک می کند اوقاتی را به سوگ حضرت بنشینید! این برنامه امکان به اشتراک گذاری در تمام برنامه های قابل اشتراک گذاری می دهد! در این نرم افزار حدود 400 متن سوگ نامه، در اختیار شماست!

 

سوگنامه امام علی علیه السلام

 

امام علی علیه السلام

اگر به دنبال نرم افزاری کامل در مورد امام علی علیه السلام با توجه به  سخنرانی ها، احادیث، فضائل و داستان های مرتبط با حضرت می باشید نرم افزار امام علی علیه السلام  می تواند کمک مناسبی به شما کند! در این نرم افزار سعی شده است بیشترین شناخت را به شما بدهد!

 

امام علی علیه السلام

داستان های امام علی (ع)

در این کتاب جمعی از داستان هایی که مرتبط با حضرت علی علیه السلام، است مشاهده می کنید! بهترین داستان ها برای آموزش روابط انسانی و اجتماعی به جوانان قطعا چیزی جز سخنان امیرالمومنین علیه السلام نیست.

 

apnita.d.ali

پانصد حدیث از امام علی(ع)

احادیث امام علی علیه السلام، یکی از مهمترین بسترهای آموزشی و هشداری برای تمام نسل ها در تمام عصر هاست! خوب است هر روز با خواندن این احادیث، اسم خود را در لیست ذاکران مولا ثبت کنید! این برنامه برای سهولت خواندن در 5 بخش صد تایی تقسیم شده است.

 

پانصد حدیث از امام علی(ع

جرعه های علوی

نرم افزار جرعه های علوی یکی از نرم افزارهایی است که چندین کتاب ارزشمند در مورد فضائل و کرامات امام علی علیه السلام را گرد هم در این نرم افزار جمع آوری کرده است! حتی قضاوت های حضرت علی علیه السلام هم در این برنامه گنجانده شده است.

 

com.joehaye.alavi

پندهای نهج البلاغه

 

نرم افزار پندهای نهج البلاغه در بردارنده پند ها و نصایحی مربوط به کتاب حضرت امیرالمومنین است، که به راحتی توانسته پندها را به طور جداگانه برای شما آماده کند. کتاب نهج البلاغه یکی از عناصر تربیت اسلامی است که پندهای آن از بهترین، بخش های آن می باشد.

 

پندهای نهج البلاغه

غررالحکم

 

کتاب وزین غررالحکم هم یکی از کتاب های امام علی علیه السلام است که توانسته، نقش بسیار خاص و مفیدی در هوشیاری مردم در تمام اعصار داشته است. این برنامه در نسخه رایگان در اختیار شما قرار گرفته، و برای دوستداران زبان انگلیسی غررالحکم هم در زبان انگلیسی تولید شده است! در این کتاب به طور موضوعی و دسته بندی شده شما می توانید، احادیث زیادی را در اختیار داشته باشید

غررالحکم

 

امیدواریم که با در اختیار گرفتن این نرم افزارها و استفاده از فرصت رایگان بودن نرم افزارها بتوانید از این دریای عظیم معرفت یعنی امام علی علیه السلام بهترین بهره را ببرید.

در صورتی که شما نیز صاحب نرم افزار خاصی هستید می توانید با بخش اپلیکیشن های اندرویدی گویا ارتباط برقرار کنید و از سرویس های ویژه ما استفاده کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *